Nyt bug fundet.

  • Det skal lige siges jeg spilte med en 22 human warlock.


    Her den anden dag da jeg skulle til at i vc - Instance i the barrens, Måske kender i det, jeg kommer ind og og er ved at dø så jeg løber ud af instancen, så står der en 19 undead priest som fear mig, så jeg kommer ind i instancen igen, og kan hoppe ud et sted jeg prøver mig men dør, Men jeg var under the barrens. Tror at hvis jeg havde en del mere armor, havde jeg nok overlevet.

  • Armor har intet at gøre med fall damage. det er %

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    Hader fall through the world bugs... Prøvede det engang i EPL, var i Combat så jeg kunne ikke logge ud, og jeg ramte aldrig jorden.. sad fast i 2 timer... >_<


    Er det så nu jeg skal fortælle om dengang vi havde Razorgore på 25% for første gang og vores MT bugger og lave "Fall through the world" Razor healer til 100% fordi vores MT selføgelig havde aggro på det tidspunkt.. behøver jeg at sige vi wipede? Ventrilo var larmende for derefter MEGET stille..... bugs ftl >.<

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-
    Omg... SeePee i din situation havde jeg nok svinet en gm tror jeg :S


    Archie & jakorik.. Hold jer til topic og undgå ligegyldige kommentarer, det gør det til et meget bedre forum for os alle sammen!


    Du mener vel så at din kommentar var langt bedre?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten