Alkoholfri drink

  • det er som man tager det, men jo normalt er det...en vandmelon og noget jordbær blandet med noget davand (prøv dig frem hvad der er bedst) og så frosset ned så det er lidt tyndere end slush ice......


    gode sodavand:


    cola
    grøn
    rød
    appelsin

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fed7haS


    Hmm jeg har læst tråden et par gange nu og kan ikke finde hvor der står vi taler om børn på 7-8 år? men i virkeligheden tror jeg også de hellere vil have en rød sodavand i stedet for en hjemmebixet alko-fri pinacolada...


    Fed7haS


    Det var netop derfor jeg skrev "f.eks.", og når nu det er alkoholfri drinks så vil jeg da mene at der er stor sandsynlighed for at det er en børnefødselsdag eller lignende.


    - Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Børnechampagne indeholder da så vidt jeg vil mene ikke alkohol. Brug det, noget sprite og nogen frosne jordbær. Ned i en bowle. Sådan ser de fleste velkomstdrinks ud - med eller uden alkohol.

  • hmm... jeg er faktisk enig med Fedthas ...


    Syns at man skal skille tingene ad.


    Self er det cool nok at servere nogle drinks med en masse farver i osv.


    Men så råber alle op om at børn drikker i en al for ung alder osv? hvad er det så for noget at sige til dem, her er en drink, så i kan lege at i drikker sprut?


    Hvorfor ikke bare blande lige dele cola og sprite, i med en paraply og med en citron på kanten, vupti du har noget eksotisk og alle ved det kun er sodavand. prut finale.


    lad dem over 15 drikke sprut så meget de vil, og dem der er under, lad dem ikke lege de drikker sprut. Det kan de fint gøre når den tid kommer, indtil da, sodavand og popcorn !


  • Selvfølgelig - Hvis du ligefrem beder dem om at lege at det er alkohol, så er det jo straks en anden sag! :rolleyes:


    Men hvis man nu bare arrangerer nogle glas med lidt blandet sodavand og juice eller whatever, og pepper det lidt op, så kan jeg ikke forestille mig hvorfor det skulle kunne forbindes med alkohol. :)


    Tværtimod får man på den måde peppet det lidt op, for på den måde at vise at børnedrinks ikke absolut er kedelig saftevand og cola, men at børn også godt kan have lidt fra sjov fra "de voksnes verden". ;) Samtidig viser man lidt tydeligere, at man godt kan have liv og glade dage uden alkohol - En ting som en vis person her i tråden kunne have haft nytte af at lære, efter min mening. :roller: :roller:

  • Hold da kæft en gang ligegyldig bavl Fed7haS og hqns smider for dagen!!!


    Festen var et svendegilde samt en 30 års fødselsdag, og her i blandt kom der gæster, som IKKE kan tåle alkohol.
    Stop Jeres teenage kommentarer, og fedt ud af tråden, hvis ikke I har nogle relevante indlæg!


    Tak til I andre for forslag. Jeg valgte en alkoholfri Sherlie Tempel og den skabte glæde

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen
    Hold da kæft en gang ligegyldig bavl Fed7haS og hqns smider for dagen!!!


    Festen var et svendegilde samt en 30 års fødselsdag, og her i blandt kom der gæster, som IKKE kan tåle alkohol.
    Stop Jeres teenage kommentarer, og fedt ud af tråden, hvis ikke I har nogle relevante indlæg!


    Tak til I andre for forslag. Jeg valgte en alkoholfri Sherlie Tempel og den skabte glæde


    hvis du for fremtiden regner med at få hjælp i dine tråde, så vil jeg råde dig til at ændre din tone.


    Du opretter en tråd på et forum hvor der sidder folk fra alle mulige baggrunde og aldre. Selvfølgelig vil du altid få et svar som ikke lige klinger i dit øre. Det må du lære at respektere. Ellers syns jeg at du skal stoppe med at være her inde, hvis du ikke kan respektere folkets forskellighed.

  • Quote

    Originally posted by FlexQ
    hvis du for fremtiden regner med at få hjælp i dine tråde, så vil jeg råde dig til at ændre din tone.


    Du opretter en tråd på et forum hvor der sidder folk fra alle mulige baggrunde og aldre. Selvfølgelig vil du altid få et svar som ikke lige klinger i dit øre. Det må du lære at respektere. Ellers syns jeg at du skal stoppe med at være her inde, hvis du ikke kan respektere folkets forskellighed.


    Helt enig :)


    Selvom det var noget værre vås Fed7has skrev, så skal man holde tonen, især når det er ens egen tråd. Ellers ender man bare med flaming istedet for hjælp.


    Der skal være plads til forskellige synspunkter. :cheers:

  • Quote

    Originally posted by FlexQ


    hvis du for fremtiden regner med at få hjælp i dine tråde, så vil jeg råde dig til at ændre din tone.


    Du opretter en tråd på et forum hvor der sidder folk fra alle mulige baggrunde og aldre. Selvfølgelig vil du altid få et svar som ikke lige klinger i dit øre. Det må du lære at respektere. Ellers syns jeg at du skal stoppe med at være her inde, hvis du ikke kan respektere folkets forskellighed.


    "alkohol-fri drinks/velkomstdrinks er da noget af det mest lamme jeg nogen sinde har hørt... jeg nægter at tro på at folk der ikke drikker syndes det er fedt at stå og LADE som om de gør? hvorfor ikke bare byde folk på en sodavand eller en kop kaffe? alkohol-fri Drinks er som Løst krut, og Nikotin fri cigiratter... 110% meningsløse..."


    Hvad har dette indlæg med noget som helst at gøre jeg søger hjælp til?


    Dette har da på INGEN måde relevans for mit spørgsmål, og kan da ene og alene betragtes som OT!


    Jeg beder om forslag til en drink uden alkohol, og så er hans mening om det er for "lamt" at feste uden alkohol totalt uden relevans.


    Så vidt jeg ved, så er SPAM ikke velset herinde, og min holdning er, at har du ikke noget relevant at tilføje, hvorfor så kommentere!

  • nu er der folk der skal køre......nogle herinde er ikke gamle nok tila t have forstået ansvarligheden der påligges en med kørekort...dem bedes folk undskylde, de lærer det vel nok med alderen.


    og kan da kun have ondt af de folk der SKAL drikke for at more sig...de burde nok komme af det her forum og evt revurdere deres liv og fremtid.


    og ja der findes også folk med alkohol allergi....de fleste af dem jeg kender med det ryger sig skæve når de skal til fest istedet...men dem om det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    nu er der folk der skal køre......nogle herinde er ikke gamle nok tila t have forstået ansvarligheden der påligges en med kørekort...dem bedes folk undskylde, de lærer det vel nok med alderen.


    og kan da kun have ondt af de folk der SKAL drikke for at more sig...de burde nok komme af det her forum og evt revurdere deres liv og fremtid.


    og ja der findes også folk med alkohol allergi....de fleste af dem jeg kender med det ryger sig skæve når de skal til fest istedet...men dem om det.


    Gasnke enig!


    Tak for hjælpen til folk med et relevant indlæg