iPod @ iThunes

  • Quote

    Originally posted by Aqu
    Okay er ved at blive sindssyg nu :/


    Jeg har installeret iPod_Support_v1_32 til mit WinAmp ..Men endten fucker det, eller ligger jeg musikken forkert?


    I stedet for at rude dig ud i noget du ikke selv er herre over, vil det så ikke være bedre at installere iTunes, bare til at få lagt en lille smule musik ind på? Bare så du har en reel chance for at bruge den som MP3-afspiller imorgen? :P


    Jeg har selv en IPod, og benytter da iTunes til at overføre musik. Men det betyder jo ikke at jeg skal benytte iTunes hver gang jeg skal høre noget andet musik. Jeg er en glædelig tilhænger af WinAmp og WMP, men ser iTunes som det nemmeste program til at overføre musik.



    Og så til Jer der ser resourseforbruget fra programmerne som et problem. I burde virkelig finde noget andet at give Jer til. :crazyeyes:
    Hvis jeg sad ved en Celeron 266MHz, ville jeg bekymre mig om hvilket program der kræver flest resourser, men sådan er tilfældet nu ikke, vel?

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

    Rettet en gang, sidst af Slammand ().


  • Jeg er stædig, bliver ved til det lykkes :D

  • Den nye version af winamp har plugin med så den understøter Ipod :)


    Det gør den da med min.

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S



  • Alt det kan man os i winamp og man kan jo altid hente skins til winamp hvis man ikke kan lide det som det ser ud :)

    Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Den nye version af winamp har plugin med så den understøter Ipod :)


    Det gør den da med min.


    hmm.... Underligt, jeg har også hentet den nyeste ? :/


    EDTI* 5.21 ...humf, hvorfor kan jeg så ikk? ..

  • Quote

    Originally posted by KreaTive


    Alt det kan man os i winamp og man kan jo altid hente skins til winamp hvis man ikke kan lide det som det ser ud :)


    Selvfølgelig. Understreger bare hvad jeg sagde tidligere, at jeg ikke kan se hvorfor jeg ikke skulle bruge iTunes. Da den kan de samme ting som Winamp.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

    Rettet en gang, sidst af Berleburg ().

  • Quote

    Originally posted by KreaTive
    Alt det kan man os i winamp og man kan jo altid hente skins til winamp hvis man ikke kan lide det som det ser ud :)


    Kan man så også trække en mappe med musik over i afspilleren og den så laver den en playlist der bliver navngivet efter mappens navn ligesom man kan med iTunes ?

  • Quote

    Originally posted by GrillRotten


    Kan man så også trække en mappe med musik over i afspilleren og den så laver den en playlist der bliver navngivet efter mappens navn ligesom man kan med iTunes ?


    :hb:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • http://www.kimludvigsen.dk/programmer-multimedia-itunes.html