skud fra birk centerpark

• [Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/forar_ved_elia.jpg]

[Blocked Image: http://www.theis.dk/fotogalleri/albums/userpics/vinduer.jpg]

Begge er taget onsdag aften i denne uge på en lille hygge tur med vores fotoklub. Kan være der kommer flere når jeg for behandlet nogen af dem :)

Kommentarer og kritik velkommen :)

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

Originally posted by Macimuz
    Tror du er den første der har formået at anvende Elia, så det ser godt ud ;)

hehe tak for det... den er sgu ikke vildt køn normalt og syntes jeg ville fange den på en anden måde end alle de standard skud man ser :)

Originally posted by _WHAT_

hehe tak for det... den er sgu ikke vildt køn normalt og syntes jeg ville fange den på en anden måde end alle de standard skud man ser :)

Synes jeg du har gjort rigtigt godt :)

Narj, synes den ligner en kæmpe grill der vender forkert :ph34r: Har dog været så heldig at opleve den spyde ild :razz:

Synes jeg du har gjort rigtigt godt :)

Narj, synes den ligner en kæmpe grill der vender forkert :ph34r: Har dog været så heldig at opleve den spyde ild :razz:

LOL hvor fusket jeg kommer meget ofte forbi da jeg jo arbejder i birk men har sgu aldrig set den skyde noget af :(

Det er låget på en kulegrill med fire skorstene på :)

Tror du er den første der har formået at anvende Elia, så det ser godt ud ;)

?!?!?

Ser rigtigt godt ud _WHAT_! Er helt vild med solnedgangen. :)

• Det er en kæmpe stor metalklump der ligger ude ved Herning. Du kan give den en google-søg :)
    Det er den der er på solnedgangen.
    Det seje ved den er at den kan opsende 18m høje flammer. Desværre er den bare alt for sikker.
    Ingen ild hvis det blæser eller hvis der er mennsker i nærheden.

Originally posted by Burger
    Som altid er det jo geniale billeder der kommer fra dig :9xo

Til dem der vil vide hvad Elia er, kan de læse her. Jeg har også set den med ild i en dag - man kan få meget ud af at stirre ud af vinduet under undervisningen i engelsk/amerikansk kultur.

Jeg kunne ikke have sagt det bedre selv ;)

I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

Originally posted by Burger
    Som altid er det jo geniale billeder der kommer fra dig :9xo

Til dem der vil vide hvad Elia er, kan de læse her. Jeg har også set den med ild i en dag - man kan få meget ud af at stirre ud af vinduet under undervisningen i engelsk/amerikansk kultur.

Hehe. Går du derude?
    Vi var derude i sommers. Fedt nok sted som sådan.
    Jeg troede slet ikke der var så mange der havde set ilden. Jeg vil også.
    Er det sejt eller er det relativt fesent?

Originally posted by SlackeR
    Hehe. Går du derude?
    Vi var derude i sommers. Fedt nok sted som sådan.
    Jeg troede slet ikke der var så mange der havde set ilden. Jeg vil også.
    Er det sejt eller er det relativt fesent?

Ja jeg studerer på HIH sammen med Macimuz. Denne uddannelse skulle vi gerne være færdige med om meget snart.

Jeg synes ikke det er vildt sejt, jeg blev i hvert fald ret skuffet. Mest af alt fordi det sker så sjældent som det gør.

• Okay billeder - as usual :9xo - men ved ikke rigtig hvad det er, der er med solnedgangen. Mangler et eller andet "gnist" el. noget over det.
    Og så er jeg lidt på Happy^s vedr. det billede med vinduerne. Linjerne i det er imo forvirrende.
    Ka' godt være de gi'r mere, hvis man selv har været der - helt derovre på heden. ;)
    Men som altid good pics.

Originally posted by Bentzin
    Okay billeder - as usual :9xo - men ved ikke rigtig hvad det er, der er med solnedgangen. Mangler et eller andet "gnist" el. noget over det.
    Og så er jeg lidt på Happy^s vedr. det billede med vinduerne.
    Ka' godt være de gi'r mere, hvis man selv har været der - helt derovre på heden. ;)
    Men som altid good pics.

Nu er det et sted jeg er kommet ret ofte i de sidste snart 3 år, og jeg synes klart det er fedt at se tingene fra en anden vinkel, så jeg vil umiddelbart sige, at det giver noget mere, end det gør for folk der aldrig har været der.

Originally posted by Carsten_DK
    Holy moly, og god damn, hvor er jeg misundelig ;o)
    Det øverste billede burde kunne indbringe en formue fra Herning turistkontor. Det er jo fuldstændig vildt flot :hb:

Hvorfor har jeg ikke sådanne øjne? (Hmm, eller hjerne for sådanne ting)

Har du mon det i 1280x1024, plz?

Mange tak for den flotte kommentar mon ikke jeg kan fremtrylle den i en større udgave :)