jeg har overvejet at købe en ny køler til min cpu, men ved ikke hvad man skal vælge?
jeg har selv s. 754 nu, men den skal også kunne passe til s. 939, 775 og hvad der nu ellers er på banen !
pris: max. 500
kom med et foreslag?
Tobias
jeg har overvejet at købe en ny køler til min cpu, men ved ikke hvad man skal vælge?
jeg har selv s. 754 nu, men den skal også kunne passe til s. 939, 775 og hvad der nu ellers er på banen !
pris: max. 500
kom med et foreslag?
Tobias
termalright xp-90 eller xp-120.. ellers en scythe ninja ... tark for svaret fragman
Min Arctic Cooler Freezer 64 Pro holder min cpu nede på 30 grader på idle og 37-38 under Prime....
Så her var et godt bud.
Jeg holder stadig på TT Big Typhoon. Hvis man gider have en lettere bøvlet montering. TR har lavet SI-120, som er bedre, mindre og mere kompatibel end XP-120 - ville klart være mit valg fra dem.
AC freezer hører man en del godt om. Jeg stoler bare ikke på AC
Men alt i alt, TT BT
En Zalman 9500 LED ville bestemt heller ikke være et dårligt bud.
tak for alle svarene
men hvad siger i det den her
QuoteOriginally posted by Bizzz
tak for alle svarene
men hvad siger i det den her
Den er ihvertfald for dyr i forhold til ydelse. Så vidt jeg husker ikke fremragende, uden at være ringe.
Den har jo heller ingen af de omtalte med..
http://www.madshrimps.be/gotoartik.php?articID=406
Indeholder vist alle, eller de fleste.
Synes min XP90C klarer det strålende 27-28 grader idle og 33 grader i Prime95.
4000+ ikke overclocket.
Ninja Scythe er helt klart den vildeste luftkøler du kan få i DK, den slår Zalman 9500 med 5-7 grader under load!
Har den selv, og med standart 120mm blæser kan den holde min CPU på 45 grader @ load ved 2930 mhz 1,536 vcore
Vil også lige bidrage med en tabel lavet på en tysk side.
Det skulle være ligetil!
Arctic cooling 64 freezer pro er ret billig i forhold til hvad den kan performe.
Og den hjælper jo osse med airflowet og så kan blæseren tages af i et snuptag når man skal til rammene.
150kr.