Pioneer DJM 500

  • Verdens mest holdbare mixer ryger nu på opslagstavlen....
    Eneste der skal gøres ved den er en rensning af fadere og effektmaskine.......


    Mixeren, Legenden, Stilen.
    Pioneer DJM 500


    kom med et bud

  • Quote

    Originally posted by Ymer
    Verdens mest holdbare mixer ryger nu på opslagstavlen....
    Eneste der skal gøres ved den er en rensning af fadere og effektmaskine.......


    Mixeren, Legenden, Stilen.
    Pioneer DJM 500


    kom med et bud


    Kvit, alder og hvad gav du for den ?

  • Quote

    Originally posted by Aqu


    Kvit, alder og hvad gav du for den ?


    Der er kvit med, hvad jeg gav for den er ligegyldigt da jeg har spenderet på den gennem tiden for vedligeholdelse.


    Alder: Hvornår åbnede vega....??? Ja det var rigtig nok, det er vegas gamle mixer. dvs. At legender som carl cox og cari lecebusch har spillet på den, ik en magen til, men Dén. :dance: Et sandt klenodie :D


    Hvordan ligger man billeder ind...??


  • Fx imageshack eller Zlinkys pic upload ;) Og så bare kopiere linket og sæt ind her. Dog husk max 800x600 ( correct if wrong )
    Ved ikke om det er brugbart, men hvis den har været brugt af kendte navne ville jeg nok prøve på fx dba, qxl, eller ja måske endda ebay. Men kræver jo også at du kan bevise at det er den :)

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Fx imageshack eller Zlinkys pic upload ;) Og så bare kopiere linket og sæt ind her. Dog husk max 800x600 ( correct if wrong )
    Ved ikke om det er brugbart, men hvis den har været brugt af kendte navne ville jeg nok prøve på fx dba, qxl, eller ja måske endda ebay. Men kræver jo også at du kan bevise at det er den :)


    Yeh i know og nej det kan jeg ikke.... Desværre

  • ...brugerskabet vil kunne dokumenteres ved en DNA-test, ikke sandt?...men rimeligt kompliceret....måske et eller 2 billeder fra VEGA der viser pulten in function....
    GL med salget.

  • ville gerne give min lillebror noget sådant, men aner ikke en skid om hvad sådan noget er værd, så et realistisk HBO ville være rart.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Aqu
    Og hvorfor vil du så af med den?


    Har lige opdateret anlægget med en DJM 600, så ser ingen grund til at den bare sgu stå i kassen og samle støv, sådn fætter skal luftes... :razz:

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    ville gerne give min lillebror noget sådant, men aner ikke en skid om hvad sådan noget er værd, så et realistisk HBO ville være rart.


    Syns selv 2500 Lyder meget fair... Ny prisen ligger omkring 8000.


    Men hvis din lillebror er helt fresh i faget ville jeg nok gi ham en mindre til at starte med....

  • nah er han nu ikke...men ville godt hjælpe ham lidt op hvis det stadig er noget han vil gøre i stor stil.....men hører ham lige ad...prisen lyder ok. billeder ville dog være en god ting!

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().