Hvad hedder denne sang?

  • Heysa


    Jeg hørte et rigtig fedt Dance track på MTV for et par dage siden. Det er en dame stemme der synger og i musikvideon ser man en tennis bane og samtlige lækre chicks der står og spiller. Der er også en mand der sidder og smug kigger :)


    Nogen der ved hvad denne sang hedder?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by ArchieM
    Heysa


    Jeg hørte et rigtig fedt Dance track på MTV for et par dage siden. Det er en dame stemme der synger og i musikvideon ser man en tennis bane og samtlige lækre chicks der står og spiller. Der er også en mand der sidder og smug kigger :)


    Nogen der ved hvad denne sang hedder?


    Jeg ved ikke hvorfor, men får mig til at tro det er en sang DDR har lavet... Hæng mig endelig ikke op på det.

  • Quote

    Originally posted by BukkeMand


    Jeg ved ikke hvorfor, men får mig til at tro det er en sang DDR har lavet... Hæng mig endelig ikke op på det.


    DDR?

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by ArchieM


    DDR?


    Deutsche Demokratische Republik :))


    Ej, Dance Dance Revolution. Mener jeg så noget på MTV engang der minder om det.


    Btw du må ikke have smiley i din sig. ;)


  • Huh? Fixer jeg lige så..

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    monstro du kan finde noget på mtv's hjemmeside ?


    Jeg har kigget der.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by eNiTH
    Hmm tror jeg kender den, hvor hun synger "Lalalalalaalalalalalalal laaaaaa" Ka bar ik huske hvad den hedder... kommer nok snart


    Jep! Det er den! :D

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by Madsass


    Mit bud kunne være Benni Benassi - Satisfaction.
    Mener faktisk at de står på en tennisbane og "arbejder" :)


    Nej det er ikke Benni Benassi.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Eventuelt skriv til mtv så ...


    Jeg gider da ikke skrive til MTV fordi jeg ikke kan huske navnet på en sang.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Quote

    Originally posted by ArchieM


    Jeg gider da ikke skrive til MTV fordi jeg ikke kan huske navnet på en sang.


    Så er du vel heller ikke interesseret i at få fat i navnet ?

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    Så er du vel heller ikke interesseret i at få fat i navnet ?


    Der er jo ikke så meget at skrive når man ikke kan navnet på sangen i forvejen.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • det er ikke


    Tune Up - Bounce ?

    Stationær:
    Intel i875P Bonanza, 1Gbit lan- P4 2,6 Socket 478 FSB 800
    2*256 Kingston DDR3200, cas 3 - Club 3d fx5900xt
    Creative soundblaster 4,1 - Maxtor +9 120GB, fluid, ATA133
    Microsoft intelli 3.0 & 4.0 - Steelpad 4s
    17" tft skærm

  • Jeg skal nok lige hente den og høre om det er den, men jeg tror ikke det er den. For jeg kan huske at titlen var længere.

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten