Rob Mayth - Barbie Girl [Bangbros Remix]

  • Uha, det er gået helt forbi mine ører at de har lavet et remix af den sang. Den skal da naturligvis høres, for den kan da kun være alt for morsom. Det lykkedes dem i hvert fald at tage godt og grundigt pis på Mr Lonely. :clap:

  • Har hentet Rob Mayth - Barbie Girl, da det ikke var muligt at få fat i Bangbros remixet medmindre man ville vente på 1-2 KB/s

    Morten Berendt Marstal -> MBM -> Arch Em El -> Archiebal -> Archie... Og så et M som står for Morten

  • Kan man finde den på nettet et eller andet? Eller bare en bid af den?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • bangbros remix og Extended remix er Nice .. men denne er meget bedre:


    Rob Mayth - Barbie Girl (Dj Manians Freak in da Morning Remix) :9xo


    Er Dog blevet rimlig træt af den, da jeg næsten har hørt den hver dag i et par uger :rolleyes:

    Now I want you to take a step back... and literally f*ck your own face! - Les Grossman, Trophic Thunder

  • Gider slet ikke bruge mine penge på noget som er et remake af et gammelt Aqua nummer ... Hell No! :ph34r:


    Commercial Trance er helt tabt sin charme, ligesom det meste popmusik.


    Man skal godt nok lede længe efter noget så cool som de helt gamle numre fra 666 eller Pulsedriver ol.

  • Quote

    Originally posted by Fino
    rob mayth kan få den dårligste sang til at lyde fed :D.. elsker ham og alle hans numre


    er ikke voldsomt imponeret over hans musik og slet ikke 'barbie girl' -barnbros mix- den tysker der speaker ind over tracket er helt i skoven

  • Quote

    Originally posted by Isse
    bangbros remix og Extended remix er Nice .. men denne er meget bedre:


    Rob Mayth - Barbie Girl (Dj Manians Freak in da Morning Remix) :9xo


    Er Dog blevet rimlig træt af den, da jeg næsten har hørt den hver dag i et par uger :rolleyes:


    synes netop Dj Manians Freak in da Morning Remix ik er særlig godt.. men okay hver sin smag.


    holder mig nu til Bangbors Remixet.. er nu meget sjovt.. :razz:


    nu hvor vi snakker om det her track, har jeg forrasten hørt en fugl synge om at der skulle være nogle flere remix på vej, fra fx. Special D,Brooklyn Bounce og Tune Up rmx. :P

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

    Rettet en gang, sidst af The Prophet ().

  • Quote

    Originally posted by The Prophet
    nu hvor vi snakker om det her track, har jeg forrasten hørt en fugl synge om at der skulle være nogle flere remix på vej, fra fx. Special D,Brooklyn Bounce og Tune Up rmx. :P


    Det lyder da nice :hb: Og kan du ikke lige give linket til den fugl ? :P

  • Quote

    Originally posted by Macimuz


    evt. tjek Aqualoop ud, altså pladeselskabet :)


    Har søgt og søgt, men intet :(


    Du må som en ægte gladiator kunne finde noget :)