Nye Fælge

Originally posted by dkwolf
    hehe ja de valgte er ok nice - men altså rigtige mænd kører med 18" :evil:

Det kan du ha' delvist ret i. :D Jeg ville såmen gerne ha' 18'' på, men kan og vil sQ ikke betale 1/3 mere i forhold til et sæt 17'', som efter min menig ser lige så godt ud. :D

Synes sQ de her 215/40/17 dæk er rigelig dyre. :rolleyes:

Uanset hvilke fælge jeg vælger, er det sådanne Goodyear Eagle F1 dæk der kommer på. :)

Originally posted by Icemann
    Det kan du ha' delvist ret i. :D Jeg ville såmen gerne ha' 18'' på, men kan og vil sQ ikke betale 1/3 mere i forhold til et sæt 17'', som efter min menig ser lige så godt ud. :D

hehe ja er glad for at jeg fik mine med :o)

Men hopper nok på et par A8 fælge her til sommer (sikkert replica dog)

[Blocked Image: http://www.bilxperten.dk/data/imgPages/1114.jpg]

Synes sQ de her 215/40/17 dæk er rigelig dyre. :rolleyes:

tell me about it... mine koster kassen når jeg skal have nye sutter på :(

Uanset hvilke fælge jeg vælger, er det sådanne Goodyear Eagle F1 dæk der kommer på. :)

ja F1 er super lækre de er bare lige dyre nok og holde ikke så længe igen, desværre

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

• Levetiden på F1 dækkene er såmen ok, og ja de står klisteret til vejen. 8)

Det er også F1 dæk jeg har på nu, og de har holdt ca 2 år, så det er såmen ok, og jeg har været mega tilfreds med dem. :)

Levetiden på F1 dækkene er såmen ok, og ja de står klisteret til vejen. 8)

Det er også F1 dæk jeg har på nu, og de har holdt ca 2 år, så det er såmen ok, og jeg har været mega tilfreds med dem. :)

hehe min fættes holder ca 3 sæsoner før de er totalt væk, det er sådan set nogenlunde ok. Men fygter at jeg kommer til at slippe kassen for nye sutter til min, dem der sidder på lige nu Falken FK451 (235-40-18 Z) koster ca 6500 for 4 styk.... outch

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Rettet en gang, sidst af dkwolf ().

Originally posted by dkwolf

hehe min fættes holder ca 3 sæsoner før de er totalt væk, det er sådan set nogenlunde ok. Men fygter at jeg kommer til at slippe kassen for nye sutter til min, dem der sidder på lige nu Falken FK451 (235-40-18 Z) koster ca 6500 for 4 styk.... outch

Ok, mine holdte dog ikke så lang tid, grundet at de er slidt skæve.
    Bilen skal også spores i takt med at den skal ha' skiftet fælge og dæk.

Og ja prisen på sådanne dæk er ret voldsom, F1 dækkene i dimentionen 215-40-17 koster ca 5800 for 4 stk.

• Så er der her til formiddag bestilt 4 x 7x17'' AEZ Icon 5 fælge med Goodyear Eagle F1 215-40-17. :clap:

Glæder mig helt vildt til de ankommer på torsdag til Point S på Møn. :D

Så er der her til formiddag bestilt 4 x 7x17'' AEZ Icon 5 fælge med Goodyear Eagle F1 215-40-17. :clap:

Glæder mig helt vildt til de ankommer på torsdag til Point S på Møn. :D

ser sku godt ud! :D

Husk nu lige billeder når du får sutterne på dytten :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• hehe jo jo .. en Motorcykel fælg på en bil ? hæld og lykke :)

Ville tage ind i Thansen og købe de der Razor Black 6499,- m dæk.

.: Toshiba Satelite A100-564 :.
    Pentium Celeron M 380 1.6 Ghz
    1536 Mb DDR2 Ram
    60 Gb HDD 5400 Rmp + 250 gb extern
    15,4" skærm
    DVD brænder
    Ati Readion 200M 128 Mb
    Logitech Mx518 + Icemat Black edion 2

Originally posted by AbeTis

ser sku godt ud! :D

Husk nu lige billeder når du får sutterne på dytten :)

Det kan du rolig være bange for at jeg poster. :D

Håber jeg kan holde lidt tidligere fri fra arbejde Torsdag, så de kan blive monteret. ;)

• Dem fra thansen er faktisk helt fine - mange roser dem, endda folk på bilgalleri..

• THansen fælge har jeg dårlige erfaringer med, da det er "tror" anden sorterings fælge de sælger, derfor den lavere pris.
    De dårlige erfaringer er: Skæve fælge - dårlig lakering.

Og jeg har valgt denne gang KUN at bestille nogle fælge der er godkendt til min bil.

Som jeg har skrevet tidligere ER de Icon 5 bestilt og kommer til Point S i min omegn på Torsdag. :)

THansen fælge har jeg dårlige erfaringer med, da det er "tror" anden sorterings fælge de sælger, derfor den lavere pris.
    De dårlige erfaringer er: Skæve fælge - dårlig lakering.

Og jeg har valgt denne gang KUN at bestille nogle fælge der er godkendt til min bil.

Som jeg har skrevet tidligere ER de Icon 5 bestilt og kommer til Point S i min omegn på Torsdag. :)

Har du prøvet de fælge før, eller er det bare noget du tror?

Og selvomdu har bestilt fælge, så kan man jo stadig snakke om andre :)

Originally posted by Happy^

Har du prøvet de fælge før, eller er det bare noget du tror?

Og selvomdu har bestilt fælge, så kan man jo stadig snakke om andre :)

Ja, jeg har prøvet fælge fra THansen for ca 2 år tilbage, som ingen succes var. :rolleyes:

Så vil hellere betale lidt mere og få et bedre produkt. Somregel hænger pris og kvalitet sammen. :)
    Men ja THansen har da nogle pæne fælge, men kvaliteten vil jeg ikke udtale mig om. ;)

Ja, jeg har prøvet fælge fra THansen for ca 2 år tilbage, som ingen succes var. :rolleyes:

Så vil hellere betale lidt mere og få et bedre produkt. Somregel hænger pris og kvalitet sammen. :)
    Men ja THansen har da nogle pæne fælge, men kvaliteten vil jeg ikke udtale mig om. ;)

De har næsten lige fået nye fælger! Og de ser max godt ud, det er godt nok ikk let metal men de er nice!

Originally posted by Marquis
    Daaym Icemann. De ser eddermanme fede ud :D Men skal de også gøre til den pris :)

Takker, ja det har pyntet.. det er sQ næsten og få en ny bil med nye dæk :D

De gamle var også slidt temmelig godt ned, så de larmede helt vildt.