Stofanet og Counter Strike Servers.

  • For at gøre en lang historie kort har stofanet ændret på deres server trafik således at jeg ikke kan joine nationale servere. Det er sket fornylig, kan det virkelig være rigtigt de bare kan gøre det, sådan uden videre. Det er lidt som om de ''hæmmer'' den forbindelse jeg betaler for.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Jeg synes du skal prøve, at ringe til dem og spørge om det kan være rigtigt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Tror du ikke de har lukket for porten til cs serverer? 27015?


    Prøv undersøg det

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Originally posted by tAshDa
    Eller så bare skynd dig og skift selskab! Det kan da ikke være rigtigt man kan banne forskellige spil!


    Det har de 100% ikke gjort, og det er noget pis at sige - hvis du sidder på en dynamisk ip hos dem skal du bare lige høre dem om port åbning eller en anden forklaring på dit problem - for en forklaring er der.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Nu har du jo stofa... stofa og cs det kan man godt glemme alt om desværre :( Deres linie er simpelthen til grin for at sige det på en pæn måde. Det er en halv shared linie hvilket bevirke at man meget ofte har choke og lorte ping. Desuden mangler de nogle routing aftaler hvilket betyder at man nogne gang ryger over tyskland hvis man skal have fat i en server i nabo byen. Det i sig selv er ikke skide godt til ens ping :(


    Så imo find en anden udbyder så hurtigt som muligt, stofa er desværre at skyde sig selv i foden :(

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg sidder selv med stofa, men har da ikke oplevet det i snakker om? Mit internet kører fint, og i cs har jeg ping ca. 30, og ingen loss eller choke?

    Mobo: Gigabyte P35-DS3 - CPU: Intel Core 2 duo E-6600@ 3.4ghz
    RAM: 2x2 GB Crucial BallistiX Tracer dual 800 Mhz
    GPU: Inno3D NVidia GeForce 8800GT 512 MB GDDR3 - Core: 702 Mhz - Memory: 1053
    HD: Maxtor fluid 7200 rpm 80GB, Seagate Barracude 160 GB 7200 rpm, Samsung 250 GB 7200 rpm. -
    Køling: CPU: Vandkølet - GPU: Standardkøler

  • Min ping er faktisk også under 10 ofte. Der er ingen problemer, det er ikke sådan den skal forståes. Men faktum er at jeg ikke kan joine nationale servere, men hvor mange køber også en server og vil så ikke betale den skide 10'er mere for at den er international. Det ville min lillebrors gamle clan ikke og den respondede pludselig ikke mere i favorits. Stofanet har også bekræftet min teori som jeg linker til højere oppe.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden
    Min ping er faktisk også under 10 ofte. Der er ingen problemer, det er ikke sådan den skal forståes. Men faktum er at jeg ikke kan joine nationale servere, men hvor mange køber også en server og vil så ikke betale den skide 10'er mere for at den er international. Det ville min lillebrors gamle clan ikke og den respondede pludselig ikke mere i favorits. Stofanet har også bekræftet min teori som jeg linker til højere oppe.


    Mvh. Christian | HuleFanden.

    '


    Deres ping er gennerelt meget svingende og på en server kan den være rimelig på en anden kan den være skod. Vi har også en i vores clan der har stofa og det kan være alt fra 25-30 til 70-80 alt efter hvilken server man er på. Generelt er deres routing alt alt for dårligt. Ikke et produkt jeg på nogen måde ville smide penge efter.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_

    '


    Deres ping er gennerelt meget svingende og på en server kan den være rimelig på en anden kan den være skod. Vi har også en i vores clan der har stofa og det kan være alt fra 25-30 til 70-80 alt efter hvilken server man er på. Generelt er deres routing alt alt for dårligt. Ikke et produkt jeg på nogen måde ville smide penge efter.


    Nej men desværre en nødløsning. Jeg vil have kabel net, nu har jeg haft trådløst længe nok! Vi har IKKE mulighed for at trække kabel fra telefon stikket.


    Ideer modtages. :dance:


    Mvh. Christian | HuleFanden.