• HP gætter jeg på ... damn min er en mursten... :boxed:


    Aner ikke hvad det er du snakker om, bliver bare nødt til at reply'e når jeg har spildt et helt museklik på at gå ind på din tråd fordi din overskrift lød spændene, men indholdet var lort.


    Hvad med at skrive "Hvem vandt Danmarks tungeste notebook"

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    HP gætter jeg på ... damn min er en mursten... :boxed:


    Aner ikke hvad det er du snakker om, bliver bare nødt til at reply'e når jeg har spildt et helt museklik på at gå ind på din tråd fordi din overskrift lød spændene, men indholdet var lort.


    Hvad med at skrive "Hvem vandt Danmarks tungeste notebook"


    En der har fået det forkerte ben ud af sengen? ;)

  • Quote

    Originally posted by Hans Hansen


    så pas dine skole i stedet for at brække dig i min tråd


    Kan da godt forstå han brokker sig... din tråd er ikke så smart... overskrift er ikke specielt sigende hvilket faktisk er et krav herinde.


    Desuden står der ikke specielt meget hvor du har hørt noget om den konkurrence eller hvem der har afholdt den. Så vi kan jo lige så godt bare skrive et eller andet det er skud i tågen....

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by Zlinky


    Sådan ca... og så har jeg engelsk og kom for sent i seng. :D


    det med eng. er jo ikke slemt?
    Det med at komme for sent i seng er jo din egen skyld, ikke Tårdens ejers skyld.
    Hvis du vil være beder til det eng. så følg med, og ikke bare sid og glo internet, så kan det være det ikke er så træls ;)


    Bare for at irreter dig en liiiiille bitte smule :razz: så kan jeg da sige, mødte kl. 8, gik kl. 9.05 og har fri resten af dagen :$ hehe....

  • Quote

    Originally posted by Angelus


    det med eng. er jo ikke slemt?
    Det med at komme for sent i seng er jo din egen skyld, ikke Tårdens ejers skyld.
    Hvis du vil være beder til det eng. så følg med, og ikke bare sid og glo internet, så kan det være det ikke er så træls ;)


    Bare for at irreter dig en liiiiille bitte smule :razz: så kan jeg da sige, mødte kl. 8, gik kl. 9.05 og har fri resten af dagen :$ hehe....


    Følg med? Vi sad og så en film som vi så tidligere på året :D Halvdelen af klassen sad og spille WoW :D


    Og btw, you bastard :P Mødte kl 8, får fri kl 16 x|

  • Kun mig der kan fange ironien i det Zlinky skrev omkring skole, for sent i seng osv. ?


    Anyways, mere info om selve konkurrencen og en sigende overskrift kunne være en god idé

  • Quote

    Originally posted by Macimuz
    Kun mig der kan fange ironien i det Zlinky skrev omkring skole, for sent i seng osv. ?


    Anyways, mere info om selve konkurrencen og en sigende overskrift kunne være en god idé


    Åbenbart... anyways, efter noget google halløjsa fandt jeg frem til at det er en konkurrence om at have den tungeste laptop, og vinderen bliver offentliggjort i Alt om Data i dag. Så et godt sted at starte Hans Hansen, ville være at købe bladet, og skriv vinderen her inde.