træt af hordes

  • Hej


    Er ved at være træt af hordes "eller de skole børn der spiller dem" syndes at at der er mange i øjebliket alle steder bliver nakket hele tiden båede min svage hunter lvl 60 men også min nye lille warlook lvl 30, er det kun mig og vores guild der opfatter det sådan ? :boxed:


    Server Dunemaul

    ASUS P5Q se
    Intel Core 2 Duo E8400
    Asus ati 4870 512mb
    4gb Corsair XMS2 1066mzh
    Disk Seagate 500gb
    Logitech G15 + Logitech G5 mus
    Asus ws222 22" lcd

    Rettet en gang, sidst af Fnugi2003 ().

  • lol det er vel en del af spillet at man skal smadre hinanden spiller selv allaince men smadre da lige så mange som dem

    p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

  • Quote

    Originally posted by fhqwhgad
    vælg en pve server hvis det er et problem.


    For øvrigt, så fortjener du også at dø hele tiden, nu du spiller NE :)


    Horde ftw!


    Horde er jo de onde, de ska jo netop være "onde" i personligheden! Og så er det jo altså et krigsspil :P

  • Quote

    Originally posted by Fnugi2003
    Hej


    Er ved at være træt af hordes "eller de skole børn der spiller dem" syndes at at der er mange i øjebliket alle steder bliver nakket hele tiden båede min svage hunter lvl 60 men også min nye lille warlook lvl 30, er det kun mig og vores guild der opfatter det sådan ? :boxed:


    Server Dunemaul


    Sjovt nok har jeg det på samme måde med alliance :roller:

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Så spørger jeg....... Hvorfor valgte du så en PvP server? At du bliver ganket er jo træls, men hvad vil du gøre ved det?


    F.eks. kunne du jo ganke alle dem du ser? Det giver på en måde lidt respekt i at du bare ganker alle, og de vil måske også tænke sig lidt om inden de flyver på dig.


    Og en anden ting ;) der er flest små børn på alliance siden :D

    ¦ I7 2600K ¦ P8Z68-V ¦ EVGA GTX 780 TI ¦ TridentX 2400 MHz ¦ Arc Midi R2 ¦ NH-D14 ¦ U2713HM ¦

  • hehe kom selv fra en anden pvp server og til Dunemaul, og jeg må sige den tager sit pvp navn alvorligt, har aldrig oplevet at blive ganket så mange gange i stv på en dag af lvl 6o'ere. spiller dog Horde men tro ikke i har det anderledes.

  • Hej jeg spiller også CS og jeg kan godt følge dig hver gang man spiller t bliver man skudt på at CT det er fandeme for dårligt... :ph34r:


    Ej... En stor del af spillet er PVP hvis du ikke kan lide det kan du prøve at spille PVE

  • en ting er sikkert, hader gank, det er plat at ganke, det er jo bare plat! :) Man kan kun dø en gang og hvis man skal spille ond eller modstander af de onde, dræber man dem en gang, man venter skut evd liget og smadrer igen efter 2 min! Dræbe er ok, men ganke er homoagtigt!

  • Quote

    Originally posted by Simonthk
    en ting er sikkert, hader gank, det er plat at ganke, det er jo bare plat! :) Man kan kun dø en gang og hvis man skal spille ond eller modstander af de onde, dræber man dem en gang, man venter skut evd liget og smadrer igen efter 2 min! Dræbe er ok, men ganke er homoagtigt!


    Det lyder søreme til du er blevet ganket, hva.


    Det er jo en del af pvp miljøet. Hvis det kan sætte ens pis i kog, er det jo ret nemt at spille på en pve server istedet.

  • Hardstyler må jeg spørge dig om du er Paladin eller noget ;)? :offtopic:

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series

  • Quote

    Originally posted by Hardstyler


    Horde ftw!


    Horde er jo de onde, de ska jo netop være "onde" i personligheden! Og så er det jo altså et krigsspil :P


    Ja præcis de er ligesom "The bad guy´s" som smadre alle duksedrengene

  • Gør som mig spil på en pve server, der er stadig masser af pvp, men du kan undgå det totalt hvis du vil :)

    Dell 27'' UltraSharp U2711 IPS Panel
    CM Storm Sniper Black Edition
    Core i7 2600K Sandy Bridge ( 8 MB )
    ASRock P67 Extreme6 Sandy Bridge (P67 EXTREME6)
    EVGA GeForce GTX 780 Ti SC ACX - 3GB
    Corsair Hydro H100i Extreme Performance
    Corsair Dominator P DDR3-1600 DC - 16GBWestern Digital 2000 GB harddisk
    Asus Xonar DX
    Samsung SH-B123L DVD±RW Black
    Corsair er 256GB SSD Nova Series