QuoteOriginally posted by SimonSKAT
ekkedude hvor langt er i nået i AQ40 ?
Vi er på C'thun phase 1, vi prioriterede Viscidus over Cthun så endte med at vi nakkede ham før vi kom i phase 2, så nu står den på Ouro og Cthun
QuoteOriginally posted by SimonSKAT
ekkedude hvor langt er i nået i AQ40 ?
Vi er på C'thun phase 1, vi prioriterede Viscidus over Cthun så endte med at vi nakkede ham før vi kom i phase 2, så nu står den på Ouro og Cthun
bugged visci eller pre-patch?
QuoteOriginally posted by ekkedude
Hvaaa... siden du nu har så mange gold på din mage
så gir du vel noget hvis jeg starter på den server.. ik?
QuoteOriginally posted by AbeTis
Hvaaa... siden du nu har så mange gold på din mage
![]()
så gir du vel noget hvis jeg starter på den server.. ik?
damn og jeg troede jeg havde mange guld :////
QuoteOriginally posted by h0d
bugged visci eller pre-patch?
I 1.10, efter han blev hotfixet så han er "working as intended" igen, som nummer 9 "unbugged" kill i europe ifølge progress tråden på wow-europe boardsne (bare lige for at vifte lidt mere med teh epeen)
QuoteOriginally posted by ekkedude
I 1.10, efter han blev hotfixet så han er "working as intended" igen, som nummer 9 "unbugged" kill i europe ifølge progress tråden på wow-europe boardsne (bare lige for at vifte lidt mere med teh epeen)
og dine guld stiger stadig.. omagehhhh!
QuoteOriginally posted by CarStone
og dine guld stiger stadig.. omagehhhh!
Dupehax detected.. eller?
Har selv knap nok råd til at betale for repaircosts i AQ.
Nu er du jo også warrior, hvorimod han er mage Du har ca. 3x så mange repairbills som ham hehe
QuoteOriginally posted by Hayes
Nu er du jo også warrior, hvorimod han er mageDu har ca. 3x så mange repairbills som ham hehe
rører ikk mig gælder bare om at farme de rigtige steder med de rigtige folk :p går efter at blive den rigesste i guilden muahah
og hvad er dupehax
Duping er når du kopierer en ting, f.eks. nogle BoE epix osv.
QuoteOriginally posted by Hayes
Duping er når du kopierer en ting, f.eks. nogle BoE epix osv.
så mig og ekko har dupehax fordi vi har over 3000 g ?
Det skulle vist ikke længere være muligt.
Men det er mig en gåde at folk kan have så mange penge, jeg kan snilt bruge 20-30g i repairs på en aften i AQ40, hvor vi kæmper med en ny boss.
Så enten er i heldige med librams/items drops, eller har i for megen fri tid til at farme i.
her er min char, dog ikke opdateret i et stykke tid, men ka jeg da gøre når jeg kommer hjem Hvordan jeg fik mit wep ka i få at vide en anden gang :>
QuoteOriginally posted by Zanarkan
her er min char, dog ikke opdateret i et stykke tid, men ka jeg da gøre når jeg kommer hjemHvordan jeg fik mit wep ka i få at vide en anden gang :>
Det ikk noget stort.. på min server er der en hunter og paladin som har TF.... i samme guild enda
og DEEF, der er en druid på min server med næsten 9k guld. Gælder bare om at gøre gode forretninger han solgte Librams
Ja... Det er ikke så svært...
Lidt held og lidt kunnen og så bare tid så går det fint...
Jeg farmede til min epic mount, 2x librams of focus(900g) og så en 100-150g tilovers på ca 2 uger... Det er vel en 1k guld på 2 uger... Det er så eks repair costs for at raide næsten hver dag og så bare når jeg ellers spillede...
Nu er vi nået til twins i aq40 så tænkte nu må det være på tide med de enchants og den mount
Tabte 5 rolls på 5 librams så til sidst købte jeg dem bare...
Edit: Jeg må lige uploade min profil til allakhazam på et tidspunkt
QuoteDisplay MoreOriginally posted by CarStone
Det ikk noget stort.. på min server er der en hunter og paladin som har TF.... i samme guild enda
og DEEF, der er en druid på min server med næsten 9k guld. Gælder bare om at gøre gode forretninger
han solgte Librams
Lame IMO... Så skulle det kun være pga ingen andre gad have det... Totalt lame faktisk...
Der er mange måder at tjene penge på. Jeg kender en warlock på min server der, sidst jeg så et screenshot, havde 30.000g. Hun kan farme ZG bosser, BWL trash mobs og kender alt muligt smadret så hun tjener fedt på det :o
Kan huske hun nævnte noget på Alcaz Island. Fedt nok at kende hende så hun køber epic mounts til en