Erfaringer med Xbox 360

  • Hej.


    Jeg ville lige høre om der er nogen her med en Xbox 360 og om hvad I synes om den?


    Eller kan det betale sig, at købe en PS2 eller vente på PS3'eren?


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Hej.


    Jeg ville lige høre om der er nogen her med en Xbox 360 og om hvad I synes om den?


    Eller kan det betale sig, at købe en PS2 eller vente på PS3'eren?


    PS2 kan virkelig ikke betale sig at købe nu. Grafikken er fuldstændig elendig i forhold til computer.


    Jeg ville vente til PS3 kommer men hvis du ikke kan vente med at anskaffe dig en konsol så kan 360'eren klart anbefales.
    Vildt fed grafik på det er så fedt at man kan gemme sit musik og sine film på den indbyggede hdd.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Det kan skam godt betale sig at vente, men så kan man jo tænke på at Oblivion og Halo 3 ikke kommer til PS3, omvendt kommer det så nogle andre fede eksklusive spil til PS3, så det er egentlig lidt op til en selv. PS3 bliver kraftigere og vil kunne klare mere, men jeg mener, at X360 leverer en fremragende præstation, og desuden fungerer den fremragende på alle punkter, dog ville jeg aldrig selv bruge den som et mediecener.

  • PS3 bliver en spændende omgang med CELL teknologien i den og linux....måske flopper den eller måske sælger den enormt på trods af prisen...det er lidt en anderledes satsning.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Originally posted by Fragman
    PS3 bliver en spændende omgang med CELL teknologien i den og linux....måske flopper den eller måske sælger den enormt på trods af prisen...det er lidt en anderledes satsning.


    Det er rigtigt. Men jeg vil også vente og se hvad PS3'en kan. For når den kommer så ville det ikke undre mig, at Xbox'en faldt lidt i pris.


    Men er bare ved at være lidt træt af min Nintendo 64 :crazyeyes:


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe


    Det er rigtigt. Men jeg vil også vente og se hvad PS3'en kan. For når den kommer så ville det ikke undre mig, at Xbox'en faldt lidt i pris.


    Men er bare ved at være lidt træt af min Nintendo 64 :crazyeyes:


    Hvad med din computer :boxed:

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000


    Hvad med din computer :boxed:


    Det ER hans computer 8o... :crazyeyes:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Originally posted by Dare_Devil


    Det ER hans computer 8o... :crazyeyes:


    Lol :))


    Men hvad med min computer? Ja, jeg har da også overvejet om jeg skal købe et fladskærms tv og så smække mine computere ind på værelset. Men jeg kunne også samtidig måske godt tænke mig, at have den nye Xbox da den i mine øjne virker fed. Men jeg ved bare ikke om den er pengene værd i mit tilfælde - eller om jeg lige så godt kunne overveje at købe et fladskærms tv.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Jeg har en kammi der har en Xbox360 og det ser vildt godt ud. Og spillende skulle eftersigende kun kunne bruge 1 af de 3 cores der sidder i den og det ser godt ud.
    Så hvis man vil ha en consol, så vil jeg anbefale en 360'er...