Nostalgiske film med FEDE roller

Originally posted by Marquis

Der burde sku også være en del timer at spendere der :D Kan stadig huske jeg blev pisse bange for det afsnit hvor de er i Siberien eller så noget, og så de putter så nogle sorte orme ind i fanger der ligger i små burer :S Blev generelt bare bange for den serie hehe :P

Ja, der er vist noget ligende 200 afsnit af X-Files. Har mangler dog stadig et nogle sesoner, men har de 5 første til at begynde med. Det er jo en god start selvom der er 9 i alt ... :))

Originally posted by GrillRotten

Ja, der er vist noget ligende 200 afsnit af X-Files. Har mangler dog stadig et nogle sesoner, men har de 5 første til at begynde med. Det er jo en god start selvom der er 9 i alt ... :))

Ja, lol. Og når der er like 20 - 25 episoder i hver sæson, såå er du sku godt på vej :)) Kræver vist lidt mod at gå igang med den serie hehe.

Originally posted by Marquis
    Ja, lol. Og når der er like 20 - 25 episoder i hver sæson, såå er du sku godt på vej :)) Kræver vist lidt mod at gå igang med den serie hehe.

hehe ja :)) ... Men det var lidt sjovt at se Scully & Mulder igen. Det er jo efterhånden 11-12 år siden eller noget i den dur ... Begynder sgu næsten at føle mig gammel :))

Samler også på bl.a. Charmed & CSI Las Vegas.

CSI Las Vegas mangler jeg desværre stadig 2/3 af, men den skal jo nok blive komplet engang. Serien er jo heller ikke færdig endnu.

Charmed er komplet ... eller så komplet som den nu kan være når der mangler at blive udgivet noget ... De kan sgu godt skynde sig lidt :pokey:

• Pulp Fiction, jah, der er også de fede roller med, men ingen "supermand" i den forstand..

Matrix 1, den var god, men ikke på den "fede" måde :)
    Butterfly Effect, den havde absolut ingen roller som var superfede, derved ikke en dårlig film, men der er ikke en "Hippy Kay yah motherfucker"..

Alle Robert Di Nero's (stavehat?) film er superfede, og kanon dygtig skuespiller, men han har ikke de grinern roller IMO, men han er jo symbolet på filmverdenens ganster.... (Ikke en fed neger @ 50 cents, han er bare en bums.. :P - nah, den rigtige mob FTW)

Godfather med "Vito Corleone", helt sikkert =)