addons vil ikke gå væk :(

• hey

da den nye patch kom sørgede de jo for at en hel del patches ikke virkede længere. og jeg fik fortalt jeg lige så godt kunne slette dem efter som de bare fik spillet til at lagge mere(hvilket der også står lige når du kommer ind i spillet). nå men jeg slettede så addons mappen. jeg fik stadigvæk den samme besked om at jeg stadig havde addons ligende. så der slettede jeg
    mappen WTF og WDB. genstartede min computer og håbede. men forgæves. så prøvede jeg at geninstallere spillet downloade ny patch osv.
    men heller ikke det hjalp og nu har jeg ingen anelse om hvad jeg kan gøre.
    nogen der kan se noget jeg har gjort galt eller nogen der kender løsningen på mit problem. så vær venlig at skrive

på forhånd tusind tak for hjælpen :9xo

• uden at vide en skid om det kan der ligge rester i både registreringsdatabasen og din documents and settings mappe.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Det du fortæller kan ikke lade sig gøre tbh. Hvis du sletter dine addon mappe er dine addons væk. Du kan jo ikke loade nogle scripts som du ikke har.

Så måske har du slettet noget forkert?

Originally posted by Madsass
    Det du fortæller kan ikke lade sig gøre tbh. Hvis du sletter dine addon mappe er dine addons væk. Du kan jo ikke loade nogle scripts som du ikke har.

Så måske har du slettet noget forkert?

forkert.....ligger der rester i regedit ser spillet dem som stadig værende installeret...

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Fragman - De Addons man bruger i WoW bliver aldrig installeret via et Setup program.. mappen ligges simpelthen bare ind i en Addon mappe, hvorefter det så virker. Så der kan ik ligge rester nogen steder hvis man sletter hele Addons mappen, derfor heller ingen ting i registreringsdatabasen..

Originally posted by Fragman

forkert.....ligger der rester i regedit ser spillet dem som stadig værende installeret...

Må jeg spørge hvorfor du modsiger mig når du længere oppe i denne tråd skriver at du intet forstand har på spillet? :roller:

Og der er ingen installationsprocess ved addons. Du ligger bare nogle scripts ind i en mappe hvor spiller så læser dem derfra.

Originally posted by snoby
    så der slettede jeg
    mappen WTF og WDB

Slet Interface, WTF WDB

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Originally posted by Madsass

Må jeg spørge hvorfor du modsiger mig når du længere oppe i denne tråd skriver at du intet forstand har på spillet? :roller:

Og der er ingen installationsprocess ved addons. Du ligger bare nogle scripts ind i en mappe hvor spiller så læser dem derfra.

fordi jeg ved en del om software og hardware generelt.....så kunne måske hjælpe ham........og intet forkert i det jeg skriver. men måske kender du ikke betydningen af det danske ord "hvis" ....

Originally posted by Fragman

fordi jeg ved en del om software og hardware generelt.....så kunne måske hjælpe ham........og intet forkert i det jeg skriver. men måske kender du ikke betydningen af det danske ord "hvis" ....

måske ved du en masse, men i dette tilfælde er det nok at gå ind i interface mappen og finde det addon og slette mappen, ellers gør som carstone siger og slet alle 3 mapper, så skulle det være helt væk

Originally posted by oliver22
    Kan du ikke bare fjerne hakket fra dem i menuen AddOns når du er ved Character Screen? Ved ikke om de går væk fra computeren, men væk fra spillet er de da.

problemet er at knappen ikke er der ;(

• hvis du har slettet mappen 'Addons' og knappen er væk som man kan se på billedet så skulle alle addons også være væk... hvis du tænker på den besked der står fra blizz lige når du logger på så er det bare general information... det er ikke en besked der bliver genereret fordi der er installeret addons, den kommer bare som en advarsel... går ud fra at du heller ikke kan komme til at ændre addons inde i wow.. alle ikonerne omk minimap er vel væk?