Efter 1.10 Patch

  • Jeg har min druid lv 50 og opdagede lige at mit ranged weapon slot er udskiftet med et "Relic"slot. Hvad er det og hvor kan jeg skaffe sådan et relic????
    Jeg har taget et screenshot men det fylder for meget så jeg håber at i ved hvad jeg mener... hvilket en wow nerd burde vide :P hehe

  • Quote

    Originally posted by Jacorik
    Jeg har min druid lv 50 og opdagede lige at mit ranged weapon slot er udskiftet med et "Relic"slot. Hvad er det og hvor kan jeg skaffe sådan et relic????
    Jeg har taget et screenshot men det fylder for meget så jeg håber at i ved hvad jeg mener... hvilket en wow nerd burde vide :P hehe


    Konventer det til jpeg, gif eller png og upload det her: http://alcoholic.dk/ :)

  • nogle gange hjælper det at læse patch notes


    Items
    - Relics have been introduced to the game. These are class specific
    items for Druids, Paladins, and Shaman which can be equipped in the
    ranged slot. Currently there are a handful for each class which can
    be found scattered throughout Blackrock Depths, Blackrock Spire, Dire
    Maul, Scholomance, Stratholme, and The Temple of Ahn'Qiraj. We hope
    that you enjoy the first round of available relics and we will
    continue to add more in future patches.

  • Quote

    Originally posted by Slain
    er der nogen der kan forklarer mig hva faen det egentlig er??? evt hva den gør :D om det er en slags wand eller noget :P


    Læs patch notes for en i helvede. Det er blevet sagt så mange gange, og det er ikke for sjov skyld at de er lavet.

  • Quote

    Originally posted by Madsass


    Læs patch notes for en i helvede. Det er blevet sagt så mange gange, og det er ikke for sjov skyld at de er lavet.


    der står jo ikke hvad de gør vel?