Hvor fremkalder i billeder henne af, så billigt og hurtigt som muligt?

Fremkaldelse af billeder
-
-
Merlin bruger vi.
-
Har selv stillet det spgs herinde
http://www.tweak.dk/forum/thread.php?threadid=61450&sid= Jeg brugte bilka, fremkaldte 200 billeder for 130,- m. porto, og kvaliteten er helt okay. Men der kørte de så også et tilbud med halv pris på 10cm billeder
-
Er det digitale eller analoge ?
-
Det er skam digital
..
Har en samlet en god bunke sammen efterhånden..
-læste lige den anden tråd igennem, og virker til at Bilka er ret populær når det kommer til stykket
-
Originally posted by AnDeN_DK
Merlin bruger vi.Gør jeg også, de er også næsten lige blevet kåret som bedste fremkaldelse i dk...!
-
Bilka er dog lidt billigere.. Meget dejligt at man kan sidde her hjemme på sin fede røv, uploade 75 billeder, hive visa'en frem, betale 100kr, og så få dem sendt hjem..
Det sgu da luksus
-
Jeg har tidligere brugt TDC, da jeg i samme forbindelse skulle have lavet tryk på både t-shirt og krus.
-
Jeg bruger dem her, da jeg så kan afhente og betale i nærmeste brugs eller Kvickly, efter eget valg:
-
Originally posted by The Hans
Jeg bruger dem her, da jeg så kan afhente og betale i nærmeste brugs eller Kvickly, efter eget valg:
Det samme her - er udemærket tilfreds med den service de har. -
Bruger den lokale foto forhandler da jeg har en bedre service der og en bedre kvalitet. Har mulighed for at få de forskellige farve kalibrerings profiler jeg har behov for.
Men hvis du skyder med et almindelig consumer kamera så skulle sådan noget som bilkas service være helt ok. Rent faktisk har det ikke den store betydning da mange af de firmaer i nævner ikke selv laver billederne men sender dem ind til et stort sted som gør det. Hvilket betyder at rigtig mange af dem faktisk bliver lavet samme sted.
-
Jeg ved godt tråden er lidt gammel, men emnet er lige relevant af den grund og jeg tager den op for ikke at starte en ny tråd. Jeg har efterhånden også prøvet et par steder til fremkaldelse af digitale billeder. Det tager lidt tid, at finde et site der har et godt upload interface, og jeg synes ikke helt jeg har haft den perfekte oplevelse endnu.
Er der nogen der kender nogle gode steder, hvor det er nemt at uploade? Det er forekommer mig også at mange steder faktisk bare henviser til den samme service. Så der må være penge at spare ved ikke at ramme en mellemhandler.
-
Oprindeligt indlæg af AndersBr
Jeg ved godt tråden er lidt gammel, men emnet er lige relevant af den grund og jeg tager den op for ikke at starte en ny tråd. Jeg har efterhånden også prøvet et par steder til fremkaldelse af digitale billeder. Det tager lidt tid, at finde et site der har et godt upload interface, og jeg synes ikke helt jeg har haft den perfekte oplevelse endnu.Er der nogen der kender nogle gode steder, hvor det er nemt at uploade? Det er forekommer mig også at mange steder faktisk bare henviser til den samme service. Så der må være penge at spare ved ikke at ramme en mellemhandler.
Jeg tror det er bedre du opretter en ny tråd, end at poste i en 3 år gammel tråd.