Jeg har lige erfaret, at min NB blæser er stået af..
Har på fornemmelsen at det er derfor min comp pludselig er begyndt at genstarte spontant, simplethen fordi NB'en blir for varm. Er jeg helt galt på den?
Jeg har lige erfaret, at min NB blæser er stået af..
Har på fornemmelsen at det er derfor min comp pludselig er begyndt at genstarte spontant, simplethen fordi NB'en blir for varm. Er jeg helt galt på den?
Ehm, nej...
QuoteDisplay MoreOriginally posted by CheezEDippaH
Ehm, nej...
Ja.. Tak for oplysningen Cedde..
Det er så her du siger at du har en NB køler liggende som du ikk bruger..
Og til resten: anbefal mig en køler jeg kan købe..
smid en blæser hen i nærhedne af den...en 80mm eller lign du ikke bruger.
QuoteOriginally posted by Fragman
smid en blæser hen i nærhedne af den...en 80mm eller lign du ikke bruger.
Det prøver jeg lige..
Den fik en 60mm blæser lige ved siden af NB men den genstartede stadig.. Så skruede jeg lidt op for volt til ram, og vupti, så virkede det.. Det var åbentbart dem der fik for lidt bønne..
jeg har en passiv zalman på mit bundkort.. den kan holde holde den kold
QuoteOriginally posted by ostermark
jeg har en passiv zalman på mit bundkort.. den kan holde holde den kold
Der er desværre pladsproblemer for mit vedkomne.. Min Thermalright køleprofil går ud over NB'en så der ikk er plads til Zalman'en uden at skulle skære den istykker - Men det kører lige nu..
Er afstanden mellem Sokkel og NB ikke identisk på NF7-S og AN7?
Jeg har nemlig også en ThermalRight SLK-974U og en blå Zalman på chippen. Det virker, men der er lidt småt med plads.
QuoteOriginally posted by Slammand
Er afstanden mellem Sokkel og NB ikke identisk på NF7-S og AN7?
Jeg har nemlig også en ThermalRight SLK-974U og en blå Zalman på chippen. Det virker, men der er lidt småt med plads.
Jeg ka faktisk ikk huske det.. Er ved at være smålænge siden jeg har haft et NF7-S men ku forestille mig det var noget af det samme.. Men har heldigvis en kammi der ligger inde med sådan en Zalman køler, så nu ser jeg lige om jeg ka få klemt den på her en af dagene..