Steam account Stjålet

  • Min steam account er blevet stjålet..


    Hvordan kan jeg få den tilbage ?


    kan Steam genstarte det eller ?


    Skal jeg sende noget ind til dem som f.eks. mit cd-key ?


    Plz svar


  • en copi af din cd-key og cd.. og nok også din steam info.

  • Quote

    Originally posted by jegerennubbe
    Drop det.. tager 1000 år + det koster 10 dollars (HVIS DU PRØVER AT LÆSE LIDT FQA!!!!)... :oops:


    Køb et nyt og pas bedre på din kode.. koster jo kun 99kr.. ;)


    Lidt nedern hvis man fx har købt HL2 hvor man suger det gennem Steam, så er det jo lidt mere. :)

  • Quote

    Originally posted by jegerennubbe
    Drop det.. tager 1000 år + det koster 10 dollars (HVIS DU PRØVER AT LÆSE LIDT FQA!!!!)... :oops:


    Køb et nyt og pas bedre på din kode.. koster jo kun 99kr.. ;)


    slap af.. og hvorfor skulle det koste 10 dollar??
    jeg har gjort det før

  • Slap af? Synes bare han skulle prøve at undersøge sagen bare 2 minutter før han spørger på den måde.. tjaa for 1-1½ år siden stod der i FAQ at man skulle indsende sin cd-key fra æsken + 10 dollars i ekspeditions gebyr.. derfor jeg købte et nyt i stedet.. og hvis det virker for dig så er det jo fint nok.. held og lykke med det dico

  • Quote

    Originally posted by jegerennubbe
    Slap af? Synes bare han skulle prøve at undersøge sagen bare 2 minutter før han spørger på den måde.. tjaa for 1-1½ år siden stod der i FAQ at man skulle indsende sin cd-key fra æsken + 10 dollars i ekspeditions gebyr.. derfor jeg købte et nyt i stedet.. og hvis det virker for dig så er det jo fint nok.. held og lykke med det dico


    Og du burde så selv undersøge tingene lidt, inden du begynder at postulere noget ;)


    Der står rent faktisk intet om, at det koster noget i deres FAQ, som jeg linkede til tidligere.

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Og du burde så selv undersøge tingene lidt, inden du begynder at postulere noget ;)


    Der står rent faktisk intet om, at det koster noget i deres FAQ, som jeg linkede til tidligere.


    jeg har aldrig hørt om at du skal betale for deres job.. du har betalt for deres produkt og de skal yde en service er deres pligt.. om det koster at ringe op er ikke noget. men noget vrøvl.. jeg havde den guld pakke og min account blev "stjålet" og det kostede intet.. har aldrig hørt det koster noget.. du skal bare have cd og cd-key.. som du skal copy og måske faxe ind til dem...

  • en eller anden gætter ens password og account navn......evt via hacker software...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg fik også disabled min konto hos dem med HL2 osv... Og jeg sendte mit kontonavn og cdkeys til dem. Det er nu 3-4 mdr. siden og har ikke hørt fra dem, så jeg lavede en ny konto og købte en ny key... Og så lader det til, at ens andre spil er fortabte!! ;(

  • Quote

    Originally posted by jackal83
    Jeg fik også disabled min konto hos dem med HL2 osv... Og jeg sendte mit kontonavn og cdkeys til dem. Det er nu 3-4 mdr. siden og har ikke hørt fra dem, så jeg lavede en ny konto og købte en ny key... Og så lader det til, at ens andre spil er fortabte!! ;(


    nemlig rigtigt.. derfor du skal vente og blive ved med at rykke dem..

  • Quote

    Originally posted by Firedog


    nemlig rigtigt.. derfor du skal vente og blive ved med at rykke dem..


    Ja, der er jo ikke andet for, hvis det er lykkes for andre, så må det sgu også for mig!!