Hvilken class/race ville I foreslå som den første character og som ville give en god mulighed, for at få en fornemmelse af hvordan spillet er?
Evt nogle stats tips?
Hvilken class/race ville I foreslå som den første character og som ville give en god mulighed, for at få en fornemmelse af hvordan spillet er?
Evt nogle stats tips?
Blizzards beskrivelse af en Paladin er at den skulle være til at starte for alle. Så det vil jeg mene er et godt valg.
Mange mener det er en kedelig klasse, men i end game har en paladin stor betydning, både i pvp og pve.
Har stadig det her billede i mine favorites, det er godt
[Blocked Image: http://www.goblinworkshop.com/gallery/albums/userpics/10001/normal_IMG_2390.jpg]
Hunter er imo en af de letteste classes.
Rogues er også super enkle.
QuoteOriginally posted by Problack Dragon
Hunter er imo en af de letteste classes.
Rogues er også super enkle.
Det er noget du tror. I pvp er hunters ikke så enkle når det kommer til at tage pet af, feign death, ice trap osv.
Letteste classes at spille er enten shaman eller paladin.
Tag dog det som du finder sjovest, ikke hvad der er lettest
Når det kommer til PvP, skal man selvfølgelig kende sin class ud og ind.
Men nu PvP'er man ikke overældende meget i de små lvl's hvor man lærer sin class.
Men, når vi snakker low lvl, så er der vel ingen svære class, det er bare hvad man finder sjovt.
Hvis du ikke helt ved hvilken class der passer dig, er druid et godt bud, da de kan lidt af det hele
Jer har taget en paladin, de er slet ik så kedelige som en del går og siger
De er faktisk mega gode :hb:
Er Paladin god at solo med?
Jeg solo'ede mest dengang jeg spillede EQ1 og regner med at det stadig vil være mest solo. Så kan jeg også udforske områder og slacke lidt rundt
Ja paladins er exelent til at solo med plate+healing er ret godt
jeg vil da helt klart sige at warrior er de lettese at spille på.. men ikke så gode mod mobs... der er det helt klart en hunter som jo sagtens kan klare en elite som er i samme lvl som en selv.. så hunter hvis du vil solo.. jeg har en druid som er ok i pvp men ikk så god mod mobs.. du bestemmer jo sle vom du er pvp eller pve..
Min første character var en rogue.. de er utroligt nemme, og samtidig rigtig sjove at spille
Jeg ser Shamans og Hunters, disse to klasser har altså en del at holde styr på!
En let klasse ville nok ligge i Rogue / Paladin katagorien!
men jeg kan love dig for du skal have tålmodighed hvis du skal starte en Paladin, den kedeligste klasse jeg har levelet
der er ikke noget der er let vis du nu har spillet mage fx. som man skal være hurtig på tasterne med så vil de jo være let for en vis man spiller fra 1-60 og får epic gear og den slags