Er der nogen herinde der har erfaringer med Thermaltake Thunderblade 120 mm 78 cfm led blæser:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=79588
Larmer de meget? Skal bruge 3 stk. til en radiator.
Thermaltake Thunderblade 120 mm?
-
-
Der står 21 DB så det er ikke vildt meget. Har en NorthQ i røven på min, den er på 15 - FULDSTÆNDIG lydløs
Og 2 Antec LED blæsere på fronten, de larmer vist nogle og 35 eller noget. De larmer af helvede til!
-
Originally posted by TheSnake
Der står 21 DB så det er ikke vildt meget. Har en NorthQ i røven på min, den er på 15 - FULDSTÆNDIG lydløsOg 2 Antec LED blæsere på fronten, de larmer vist nogle og 35 eller noget. De larmer af helvede til!
De 21DB passer garanteret ikke, når det er thermaltake. Producenternes DB/cfm opgivelser kan sjældent bruges til noget fornuftigt.
NorthQ er ikke andet end en neddroslet Yate Loon blæser i orange. Hvis det var 40-45 cfm jeg var ude efter, ville jeg købe nogle Yate Loon 1350rpm blæsere. -
Originally posted by BH-5
NorthQ er ikke andet end en neddroslet Yate Loon blæser i orange. Hvis det var 40-45 cfm jeg var ude efter, ville jeg købe nogle Yate Loon 1350rpm blæsere.Lidt OT: Jeg har ledt efter en dansk forhandler af Yate Loon og det tætteste jeg er kommet er tysk ebay...Kender du en dansk forhandler?
-
Originally posted by SarC
Lidt OT: Jeg har ledt efter en dansk forhandler af Yate Loon og det tætteste jeg er kommet er tysk ebay...Kender du en dansk forhandler?
Nej, det gør jeg ikke.
Men Silencio777 (tror jeg han hedder) på ebay har dem.Tilbage til spørgsmålet: Er der virkelig ingen der har prøvet Thermaltake Thunderblade Led 120mm 78cfm blæsere?
-
Du kan jo altid bare sætte dem ned på 5 eller 7 volt hvi de larmer for meget!
-
Originally posted by FlowingLil
Du kan jo altid bare sætte dem ned på 5 eller 7 volt hvi de larmer for meget!Så lyser de også en del mindre.
-
Jeg har faktisk fundet en interessant test, hvor Thunderblade også er med:
http://www.extremeprometeia.com/forum/showthread.php?t=3660Han har også målt CFM mod det fra producenten opgivne CFM tal.