Thermaltake Thunderblade 120 mm?

• Der står 21 DB så det er ikke vildt meget. Har en NorthQ i røven på min, den er på 15 - FULDSTÆNDIG lydløs :D

Og 2 Antec LED blæsere på fronten, de larmer vist nogle og 35 eller noget. De larmer af helvede til!

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Originally posted by TheSnake
    Der står 21 DB så det er ikke vildt meget. Har en NorthQ i røven på min, den er på 15 - FULDSTÆNDIG lydløs :D

Og 2 Antec LED blæsere på fronten, de larmer vist nogle og 35 eller noget. De larmer af helvede til!

De 21DB passer garanteret ikke, når det er thermaltake. Producenternes DB/cfm opgivelser kan sjældent bruges til noget fornuftigt.
    NorthQ er ikke andet end en neddroslet Yate Loon blæser i orange. Hvis det var 40-45 cfm jeg var ude efter, ville jeg købe nogle Yate Loon 1350rpm blæsere.

Originally posted by BH-5
    NorthQ er ikke andet end en neddroslet Yate Loon blæser i orange. Hvis det var 40-45 cfm jeg var ude efter, ville jeg købe nogle Yate Loon 1350rpm blæsere.

Lidt OT: Jeg har ledt efter en dansk forhandler af Yate Loon og det tætteste jeg er kommet er tysk ebay...Kender du en dansk forhandler?

(\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

Originally posted by SarC

Lidt OT: Jeg har ledt efter en dansk forhandler af Yate Loon og det tætteste jeg er kommet er tysk ebay...Kender du en dansk forhandler?

Nej, det gør jeg ikke.
    Men Silencio777 (tror jeg han hedder) på ebay har dem.

Tilbage til spørgsmålet: Er der virkelig ingen der har prøvet Thermaltake Thunderblade Led 120mm 78cfm blæsere?