Udødligt musik

• Det meste musik tænker man 2 år efter udgivelse "omg, hørte jeg virkelig det!?", men... Noget overlever...

Sash - Equador
    Technoboy - Ravers rule (til dem som ka' li' den slags musik... 2004 btw, prophet remix selvfølgelig..)
    Brennan & Heart - Disappearance (2003)
    Rocco - One, two, three (2003, stadig en af de mest brugte melodier i forbindelse med diverse FPS games som baggrundsmusik til videoer :) )
    Rollergirl :))
    Shaggy - Bombastic
    Voodoo & Serano - Blood is pumping

BTW: Bløde romantiske sange osv. tæller selvf. ikke, så ingen der nævner Lionel Richie osv. :)

EDIT: Klipper lige det fra jeg hørte fra netradio engang, forklare musik hvorfor der er noget ved den sang :P (rocco - one two three)

Originally posted by M.Beier

Du påstår vel ikke at du ikke hiver frem i f.eks Equador fra tid til anden ? ;)

Den med Nick Horup? :))
    Anyways, der findes ikke udødelig musik i den genre. Kun rock er udødeligt.

• Hvis vi snakker musik der vil blive husket så må Beatles, King of Rock N' Roll aka Elvis, Metallica, Nirvana, Rolling Stones osv. passe godt.

Men fx. Infernals første album uddør aldrig for mit vedkommende :D

Det gør jeg faktisk ikke. Husker godt nummeret og nogle af de andre Sash! producerede, men mener ikke de er udødelige eller blevet udødliggjorte. Husker nu også et nummer som Rollergirl ganske fint, men det er nok et nummer som mange lykkeligt har glemt, ligesom så mange hørehængere igennem tiderne.

Og musik der er 2 år gammel er heller ikke efter min mening noget man kan kalde udødeligt musik.

Udødeligt musik er noget som bliver ved med at være godt. Som de fleste kender eller kan nikke genkendende til.

Og her skal vi vel ind på noget af det Bukkemanden (hvor pokker har du egentlig fået ideen til det nick) nævner. Nææh nej, et nummer som Summer of 69 er noget jeg vil kalde udødeligt. Som nævnt i en anden tråd, så er det et track de fleste kan synge med på, de fleste bliver i god stemning.

Men igen har det vel også meget med smag at gøre. For nogle år siden hoppede jeg rundt til Euro-trance eller skal vi kalde det Tysk Techno. Det kan jeg mere eller mindre ikke fordrage idag. Det er okay fint til en fest, fordi det ligesom giver en god stemning.

• f.eks. Nirvana, Pearl Jam, Metallica, Marilyn Manson, Silverchair, Pantera, Bifrost, Steppeulvene, Sort Sol, Bush, Led Zeppelin, Manowar, Siimon & Garfunkel, Smashing Pumpkins, Bob Marley, Kim Larsen, Prodigy, Alice Cooper, John Lennon

Hørte det dengang ... hører det stadig :hb:

OMFG! ... Nej ... Den er blevet brugt som skydeskive :boxing: ... Bogstaveligt talt 8)

• Det er vel meget en smagssag.

Hos mig lyder slisten nok på

Millencolin - Disney time (album Same old tunes)
    Bad Relegion - Stort set det hele
    NoFX - Mattersville (og en masse andre)

Men ser man på det i en større mangfoldighed så vil det nok være ting som Elvis, beatles, ham der med alle de der evergreens

Af nyere musik ved jeg ikke lige hvad der vil holde ved.

• Tja - mange af de navne i nævner har jeg aldrig hørt om. Som nogen nævner, så er udødelig musik imo - musik som f.eks. Beatles, Stones, Pink Floyd, Stewie Wonder, Clapton, Elvis, Abba, osv i den dur.
    Alle de der engangs ørehængere fra nyere bands, de sidste par år eller 5, kan imo ikke kaldes udødelige.
    Men det vil jo altid være en smags sag. :hb:

• Kom også til at tænke på den tråd. alle kender summer of '69. og nej vil ik mene techno kan blive udødeligt

• Foreigner 4
    ELO Discovery
    Led Zeppelin
    Metallica The black album
    Thin Lizzy Black rose
    Pink Floyd Dark side of the moon

Lidt blandede bud på "udødelige albums"

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300