Penge tilbage i skat, eller?

  • Quote

    Originally posted by SlackeR
    Bah. Jeg skal have 584 tilbage. Jeg regnede med at det var meget mere.
    Jeg forstår det sgu ikke helt.. Men mon ikke de har styr på det :rolleyes:


    Skal du slet ikke regne med min kæreste fik 15k tilbage sidste år kunne vi ikke forstå så vi undersøgte det lidt nærmere og fandt ud af hun kun skulle have 3xx kr tilbage.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Originally posted by _WHAT_


    Skal du slet ikke regne med min kæreste fik 15k tilbage sidste år kunne vi ikke forstå så vi undersøgte det lidt nærmere og fandt ud af hun kun skulle have 3xx kr tilbage.


    Så er det nu jeg virkelig er på bar bund. For ud over det overslagsregnestykke har jeg INGEN anelse om hvordan jeg regner det ind. Hvornår regner man feks feriepenge ind? Jeg har lidt en ide om at de måske har fået lov at køre på nogle af de restbeløb, og det er derfor jeg skal hae så lidt. Men før gik jeg ud fra der blev trukket skat af dem automatisk.

  • Får 1504,- d. 23/3-06 :)


    Også det jeg regnede med, dog håbede jeg på lidt mere - skader jo aldrig. ;)


    Nogen der ved om man kan se sine feriepenge online? :D


    edit: Forkert årstal. ;D

  • Jeg skal betale 7xx kr tilbage : ;( X(

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Jeg skal have ~ 850,- DKK tilbage, havde sådan set regnet med at det gik lige op, så det er da fint nok med lidt ekstra :D


    Quote

    Originally posted by Johnni
    øv har glemt min tast selv kode
    for den der står på 2005 forskudopgørelsen dur ikke
    :(


    Du skal bruge den på din Forskudsopgørelse 2006, det er ihvertfald det nyeste jeg har fra dem, og den virkede her. :9xo

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Originally posted by ayu
    Jeg skal have ~ 850,- DKK tilbage, havde sådan set regnet med at det gik lige op, så det er da fint nok med lidt ekstra :D



    Du skal bruge den på din Forskudsopgørelse 2006, det er ihvertfald det nyeste jeg har fra dem, og den virkede her. :9xo


    jo tak
    men der står ikke nogen tast selv kode på
    da jeg havde brugt min kode sidste år så har jeg automatisk lavet en ny og det så jeg ikke lige og på den nye opgørelse står der at jeg skal bruge den kode jeg selv lavede automatisk da jeg loggede ind i 2005
    men det så jeg da ikke
    for jeg havde for travlt til med at se hvor meget jeg skulle have tilbage :O

    Packard Bell blærebar, 1,8 dual core . Acer one netbook , begge 2 XP Home

  • Okay, jeg virker muligvis dum nu, men fuck det.
    Jeg har så lige fået min kode med posten i dag, og har sat det op, så jeg har fået filen ned.
    Nu skal jeg så have den implementeret i min browser, Firefox. Jeg har så denne guide at gå ud fra. http://privat.tdc.dk/artikel.p…p_digi_support_inst_imp_a
    Men det passer bare overhovedet ikke med, hvad jeg kan finde i mit Firefox, og desuden er den på engelsk.
    Nogen som lige kan give et nice hint?


    EDIT:
    Fandt denne guide, og den passer næsten med version 1.5 også
    http://erhverv.tdc.dk/artikel.…tag=tdc_e_digi_sup_sig_ff
    Men nu virker log in systemet på skat.dk selvfølgelig ikke :))

  • Jeg tror bare at jeg vil sidde her hjemme og vente spændt på brevet.. Tør dårligt nok kigge :roller: . Men man kan da altid håbe på det beste..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Uanset hvad jeg prøver kan jeg bare IKKE komme til at logge ind. Enten får jeg intet svar ellers går siden bare i spasmer.. Det gælder både for FireFox og IE - og det har været sådan de sidste 3 dage.. møg irriterende..

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Grus
    Uanset hvad jeg prøver kan jeg bare IKKE komme til at logge ind. Enten får jeg intet svar ellers går siden bare i spasmer.. Det gælder både for FireFox og IE - og det har været sådan de sidste 3 dage.. møg irriterende..


    Samme her. Tror bare vi bliver nødt til at væbne os med tolmodighed. Har prøvet hele dagen.

  • Jeg loggede ind både iforgårs for at tjekke hva jeg havde til gode og igår for at indberette en b-indkomst... begge gangene kl. 14 ca. da jeg var i skole..


    Siden virker upåklageligt der


    Btw hvis jeg ikk havde den der b-indkomst, så sku jeg lige ha 8,5k tilbage :P Bare lidt ærgeligt jeg skulle opgive lige godt 6k