• Har stemt nej, fordi det er jo egentlig IMOD SELVESTE "LOVEN" Også vi kan jo ikke have at pludselig kommer AntiPirat Gruppen og finder vores IP og hunter os og nakker vores PC og sætter os i et lorte FÆNGSEL MED KUN 100Mhz PC'er og FUCKING 28,6k FORBINDELSE VEL!!!!!

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Har stemt nej, fordi det er jo egentlig IMOD SELVESTE "LOVEN" Også vi kan jo ikke have at pludselig kommer AntiPirat Gruppen og finder vores IP og hunter os og nakker vores PC og sætter os i et lorte FÆNGSEL MED KUN 100Mhz PC'er og FUCKING 28,6k FORBINDELSE VEL!!!!!


    rettelse til din HR linux den søde pingvin hedder TUX så ved du det :)

  • Quote

    Originally posted by Noobie
    Har stemt nej, fordi det er jo egentlig IMOD SELVESTE "LOVEN" Også vi kan jo ikke have at pludselig kommer AntiPirat Gruppen og finder vores IP og hunter os og nakker vores PC og sætter os i et lorte FÆNGSEL MED KUN 100Mhz PC'er og FUCKING 28,6k FORBINDELSE VEL!!!!!


    Pingviner lever på sydpolen, ik på Nordpolen :]

  • Quote

    Originally posted by Lasse skribent
    Warez vil ikke og SKAL IKKE finde sted her på TWeak.dk.... hvis i ser tråde med warez indhold, kontakt da venligst en af os. TAKKER :D


    okey ;)

  • Quote

    Jeg mener der er behov for at diskutere om et privat selskab skal have lov til at udvæksle PERSONLIG DATA med et andet privat selskab bare p.g.a mistanke om noget ulovligt er foregået.........



    DERFOR var den tråd med TDC og APG relevant - uanset om folk har god samvittighed eller ej............ ;)

  • .. Der er 9 der har stemt "JA", til at der skal være warez her inde på Tweak Forumet, men de har ikke stået bag deres mening og fortrækker at være anonyme. Hvad fanden er det for en moral at have ?...


    .... Til jer der har stemt "JA", men ikke tør stå frem har jeg bare dette at sige :


    VATPIKKE !..... :]


    ... if you cant´t do the time, don´t do the crime !... :D

  • jeg synes det er i orden at snakke om warez, men altså hvis i andre i vil, så gør jeg det da heller ikk ;)
    Og det er jo ikk min HP, så alle andre end tweak.dk har jo ikk så meget at sige :]

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

  • Quote

    Originally posted by sJQLUND
    jeg synes det er i orden at snakke om warez, men altså hvis i andre i vil, så gør jeg det da heller ikk ;)
    Og det er jo ikk min HP, så alle andre end tweak.dk har jo ikk så meget at sige :]


    vi andre ville da nok heller ik ha noget imod det 8) .. men nu er det bare sådan at reglerne herinde på tweak lyder at man ikke må snakke warez grunden er nok at siden kan blive lukket fordi warez er ulovligt.. :P og det er der jo ingen af os der er interesseret i ;)

  • LOL...


    Jeg kig ind på hol.dk og oprettede en tråd om hvor jeg kunne finde en no-cd crack til AoM..


    http://www.hol.dk/traad.asp?fID=15&tID=110060


    LOOOL


    Så opretter jeg en tråd (bare for at være rigtig irriterende) om hvorfor jeg ik må spørge om no-cd cracks tihi... så sletter de den... lamme narhoveder... Tweak r da Pwntage ;[] !!11!!1


  • Du er ond :evil:

  • de går totalt i baglås når man sprøger om sådanne ting med der er ikke rigtig nogen linje i hvad man må der inde i går var der en der linkede til trillian 2.0 pro beta som er ulovlig den er ikke forbiúdt eller slettet LOL


    det er da griner