Jeres Beskæftigelse?!

Originally posted by The_Dude
    [quote]Originally posted by Dyzio
    ARHHH ved slet ikke hvad jeg skal i gang med, pisse træls...!

Du skal sgu nok finde på noget at lave! Jeg har selv været igennem en masse, inden jeg fandt min niche!

Jeg har gennem årene arbejdet som:

Avisbud for forbruger kontakt

Papdreng i Jysk

Gymnasie (mat)

Lagerarbejder i Ilva

Pædagogmedhjælper

Roskilde Universitetscenter - samfundsvidenskabelig basisuddannelse

Salgskonsulent i en butik der solgte fitnessudstyr (den lukkede og gik over til netsalg, så mistede der mit arbejde - fik dog et andet job samme dag jeg fik at vide at den skulle lukke)

Bachelorgrad i Geografi med speciale i forvaltning af vandmiljø

Merchandiser for HP

Sidst og ikke mindst er jeg igang med at tage en teknologisk og samfundsvidenskabelig planlæggeruddannelse, med speciale i bæredygtigt byggeri, herunder også økologi. Jeg satser rigtig meget på at få et studierelevant arbejdet i det nye år, da jeg kun har 1½ år tilbage! :D[/quote

Håber jeg også virkelig jeg gør... Det er surt at gå hele tiden rundt og tænke på hvad man vil lave osv... kunne være rart at give slip på det :(, har HH i baggrunden men ved ikke hvad fanden jeg skal bruge det til... hmm

• Hey

Arbejder med asfalt i Skanska Dk pt..leder efter da jeg har hørt sort arb er ulovligt.. :P spøg til side

Gennem årene har jeg lavet..

Lallede lidt rundt i nogle år prøvede lidt der og her..

2 år i Horserød skide spændende fik en masse nye venner..

1½ som tyv men blev træt af nat arbejde..prøvede så biltyv, dumpede i enkelt fag skulle så tage køkken tjansen 2 t hver uge, i en måned..

1 år support Bandidos, ikke sundt at skylde penge der så smuttede..

og nu asfalt arbejder, og på ret linie :)

Originally posted by Dyzio

Håber jeg også virkelig jeg gør... Det er surt at gå hele tiden rundt og tænke på hvad man vil lave osv... kunne være rart at give slip på det :(, har HH i baggrunden men ved ikke hvad fanden jeg skal bruge det til... hmm

Som en af de klogeste akademikere jeg nogensinde har mødt, sagde til mig engang: "Uanset hvor du bevæger dig hen, vil du næsten altid ende med at lave det du gerne vil" - han var taler til en konference om uddannelse.

Manden havde læst et studie i 4 år (mener det var journalistik og psykologi), tog så et år på orlov hvor han tog ud og opdagede lidt af verden - her kom han i kontakt med et firma, der gav ham en kontrakt da han kom hjem til DK igen. Firmaet arbejde med oliepumper. En måned senere læste han virksomhedsstudier, som følge af kontakten med firmaet - han brugte det meste af sin studietid på arbejdet da han skulle lave speciale, fik indsamlet en masse god empiri - skrev sit speciale på 14 dage, dumpede pga. for lidt indhold af metode - rettede op på metoden og scorede 13 pga. resten af indholdet i opgaven. Ifølge ham selv, var hans studieskift sket på 3 uger. Derfor var ét af hans hovedargumenter - tag det roligt, du skal nok nå at uddanne dig til det du gerne vil - også selv om det kræver nogle skift undervejs! Og kan indtil videre kun give ham ret! Da jeg startede på Uni, ville jeg f.eks. gerne læse socialvidenskab - det ændredes så efter blot et halvt år, til at være en delt interesse mellem miljøforvaltning samt byplanlægning - fandt dog begge områder lidt for tørre, så nu er jeg endt på at studere bæredygtigt byggeri - det er så ubeskriveligt fedt at man glæder sig til hver gang man lærer noget nyt indenfor dette fagområde...

Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

• - har arbejdet som indretningskonsulent i et køkkenforretning i 6 år
    - har arbejdet som uuddannet plastmager på en plastfabrik i Nyborg i 2½ år
    - i gang med radiografuddannelsen, mangler 1½ år så skal jeg nok ikke mere for der er arbejde nok inden for faget :T
    - imens tilkaldevikar for en kræftafdeling på OUH, fint, studierelevant arbejde

ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

MSI 1080Ti Armor OC ed

12 gb Kingston Hyper X

Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

28" Samsung U28D590D

CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit