Går i 10. Og så er jeg Fakta servicemedarbejder Ligesom Hulefanden tror jeg..
Jeres Beskæftigelse?!
-
-
Går i 10. og laver ik en skid ellers....
-
Originally posted by Raller
Går på 1. HF på Det frie gymnasie . Dejligt sted.Amen Maverick, det er jo kun ét stop fra mig .. tillykke med den.
PM mig. Gider ikke have dem liggende. Du kan jo hoppe af på vejen. -
er i gang med 1.g på HTX viby...
Så har min computer med i alle timer.. haha.... lærerne er virkelig dumme.... man kan sidde og lave LIGE hvad man vil... og hvis de spør siger man bare "neh... checker skolenet"
Hvor er de godtroende
-
Originally posted by oestergaard
er i gang med 1.g på HTX viby...Så har min computer med i alle timer.. haha.... lærerne er virkelig dumme.... man kan sidde og lave LIGE hvad man vil... og hvis de spør siger man bare "neh... checker skolenet"
Hvor er de godtroende
det er der også mange der gør hvor jeg går i skole, mon det er derfor de dumper?
nåh men held og lykke på 1.g
-
er i gang med 1.g på HTX viby...Så har min computer med i alle timer.. haha.... lærerne er virkelig dumme.... man kan sidde og lave LIGE hvad man vil... og hvis de spør siger man bare "neh... checker skolenet"
Hvor er de godtroende
Det jo som sagt op til dig selv i sidste ende hvor meget du vil lære.. At du sidder og spilder timerne gør dig ikke specielt meget gavn i sidste ende. Lærerne kan være pisse ligeglade.
-
Hvor er de godtroende
Tror at karaktererne og graden hvor meget CS der bliver spillet, hænger godt sammen et godt stykke hen af vejen;) -
Originally posted by tRuz
Ja, hvis jeg selv skal sige det. Så er mit liv perfekt!
Hvis jeg var pige og så ud som dig, ville jeg helt sikkert også sige mit liv var perfekt!!
-
Spiller dog kun i samfundsfag timerne og teknlogi...
har ellers samme mening som jer...!
-
Spiller dog kun i samfundsfag timerne og teknlogi...har ellers samme mening som jer...!
Det var fornuftigt, så skal du nok komme langt:D -
Haha... riight...
Spiller forresten ikk cs, men WC3 FT med alle de andre i min klasse...
Vores karaktere er skam udemærket...
-
Originally posted by Jacob Hansen
Hvis jeg var pige og så ud som dig, ville jeg helt sikkert også sige mit liv var perfekt!!
nåååååårrrh, hvor er det sødt
-
Originally posted by Jacob Hansen
er jeg den eneste der lugter lidt flirt den fra Jacobs side
-
Spiller dog kun i samfundsfag timerne og teknlogi...har ellers samme mening som jer...!
Og det er ikke fordi at teknologi er et af hovedfagene på HTX, det må du endelig ikke tro. Der er teknologihistorie og filosofi i 2.g langt vigtigere.Tag dig sammen eller join HJV
-
Originally posted by Dyzio
er jeg den eneste der lugter lidt flirt den fra Jacobs side
Jeg elsker bare når folk flirter i et offentligt forum...
-
Come on drenge - Det var ikke en flirt, det var en Kompliment.!
Eller, det var faktisk begge dele..
-
Originally posted by shahid_2dk
Officer i Forsvaret
Eller noget andet cool i det civile.Gider ikke et pc job, pc leg (programmering, design etc.) skal goeres som en hobby, tager man penge for det, saa synes jeg ligesom man mister den del der skulle vaere sjov.
Sagt anderledes, vil gerne adskillige IT og job/liv til en vis del
EDIT: men man kan jo altid ændre mening senere
Hej,
længe siden
jeg ville høre om du er blevet afklaret med dig selv om det i forsvaret der evt. ??
-
Jamen far her er tekniker (som venter på lære-kontrakt) hos et firma der hedder InfoCare Service i Ballerup, på Team Bærbar og jeg laver primært HP, til tider også Fujitsu Siemens Computers. Jeg skal forhåbentlig til Concare it ApS i stedet for at gøre mig færdig som IT Supporter, men intet er afgjort.
-
Originally posted by Dyzio
Hej,
længe siden
jeg ville høre om du er blevet afklaret med dig selv om det i forsvaret der evt. ??
Ja, eller nej
Vil gerne en tur igennem Forsvaret, men muligvis sigter jeg ikke efter drømmeuddannelsen hos dem længere, og muligvis bliver det kun en omgang værnepligt, hvorfor? Tjaa der er en del grunde...
-
Originally posted by Weidemann
Jamen far her er tekniker (som venter på lære-kontrakt) hos et firma der hedder InfoCare Service i Ballerup, på Team Bærbar og jeg laver primært HP, til tider også Fujitsu Siemens Computers. Jeg skal forhåbentlig til Concare it ApS i stedet for at gøre mig færdig som IT Supporter, men intet er afgjort.De hedder da kun Infocare?