Jeres Beskæftigelse?!

  • tidligere butik/lager/fængselsbetjent/tv montør. De sidste 10 år har jeg været sygehusportør.

    MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

  • Jeg sidder i øjeblikket inde i DR's Licensafdeling som kontorassistent, og registrerer licenstilmeldinger. Dog er jeg kun ansat på månedsbasis gennem vikarbureauet 'Manpower'. Sjovt sted at arbejde faktisk, er lige kommet fra middagspause, og har i den forbindelse stødt på både Jacob Stegelmann og en af dem fra DR Sport, og nåja, så sad tidligere fodboldspiller Peter Møller, ved bordet ved siden af os... ;)

  • Kort og godt. Går lige nu i folkeskole (9. klasse) Næste år går turen til STX Munkensdam, Kolding. Og derfra er jeg ikke kommet længere, men har også 3 år til at finde ud af det. :razz:

    “Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

  • Jeg går pt. i 10. klasse på Vinderup Realskole, efter 10. klasse skal jeg på EUD hvor jeg tager en Frontline PC-supporter uddannelsen.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Efter at ha' arbejdet siden medio '70, som henholdsvis tømrer, tjener og skolepædagog - ser det ikke så godt ud nu. Ryggen er ødelagt, har konstante smerter og den kan desværre ikke repareres. :(
    Har lige fået min sidste ordinære løn og afventer nu, om jeg overhovedet kan arbejde mere.
    Skal i noget erhvervs-afprøvnings-praktik ude i Brøndby IF. En ca. 20 timer ugentligt i en slags it-service medarbejdertjans (lidt hjemmeside redigering + forskellige adhoc-opgaver.
    Der efter, skal der så tages stilling til, om jeg skal ha' noget flexjob eller det hedder førtidspension. :rolleyes:


    Så det er lidt af en "skillevej" for mit vedkommende pt.

  • Quote

    Originally posted by AnDeN_DK
    8 klasse folkeskole.


    Den kan jeg godt hoppe med på..

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Er igang med grunforløbet "Teknologi & Kommunikation" på Teknisk Skole. Skulle gerne finde en læreplads som elektriker inden jeg er færdig her til sommer. I sidste ende skulle det gerne ende som elektriker med specialet kommunikation, men jeg har dog en ansøgning afsted til B&O lige nu, da jeg virkelig godt kunne tænke mig at tage uddannelsen Datatekniker :)

  • Efter at have afsluttet folkeskolen (tog 10. med på efterskolen) smuttede jeg på HTX Herning, som jeg afslutter til sommer.
    Der skal jeg så bruge et fuldtidsjob at slappe af med i et års tid, hvorefter jeg regner med at gå i gang med noget ingeniør. Evt elektronik i Aalborg. Eller noget andet et andet sted. Men det bliver nok elektronik eller evt noget termodynamik-ting.
    I fritiden arbejder jeg på reastaurant i Herning, som stegefyr/opvasker/grøntsagsskærer/suppemager. Eller køkkenpersonale kunne man vel kalde det ;)

  • Blev færdig som IT-ingeniør med speciale i programmering og telekommunikation, fra Ingeniør højskolen i Ballerup her i januar.


    Lige nu bruger jeg et halvt år på at slappe af og stå en masse på snowboard på Oure idrætshøjskoles snowboardlinie inden jeg begynder på overbygningen til civilingeniør på DTU til september.


    Ved siden af studiet har jeg arbejdet 2 år hos Nokia, men det er på standby indtil jeg begynder at læse igen.


    Før det var jeg i 9 mdr i militæret ved KAR på Sjælsmark kaserne (Nordsjælland), og før det gik jeg på HTX i Hillerød.


  • Når du er helt færdig får du så ikke en udemærket løn? :))

  • Quote

    Originally posted by HuleFanden


    Når du er helt færdig får du så ikke en udemærket løn? :))


    Jeg mener at IDA's anbefalede startløn for en civilingeniør ligger på ca. 30k, så det er da en start.

  • Quote

    Originally posted by Zulu


    Jeg mener at IDA's anbefalede startløn for en civilingeniør ligger på ca. 30k, så det er da en start.


    Okay lyder nice. Hvad skulle din løn så blive senere hen?