Rigtig god fredags griner :)

• Haha :T , noget at sige til det? Han er en voksen (EDIT) mand , eller det påstår han jo :)) . Og igen, han har selv ødelagt det!

:rules:

Originally posted by OC-Dog
    Hvis det er en bruger fra Tweak der har skrevet det der, skylder du så ikke alle at fortælle hvem det er, nu du har lavet en tråd om det?

Han skal vel bannes for trusler??

Vi hænger ikke brugere ud offentligt. Mener flexq at der er et problem, så kan han kontakte martin.

Bentzin og M.Beier --> I kan diskutere og udkæmpe jeres hanekamp over pm, det er liiige lovligt nok off-topic.

Originally posted by Happy^

Vi hænger ikke brugere ud offentligt. Mener flexq at der er et problem, så kan han kontakte martin.

Jeg er dejligt overrasket over at tråden her ikk er blevet lukket eller flexq ikk har fået en reprimande!

Var nærmest sikker på at den første mod, der så denne tråd ville lukke den :9xo

Originally posted by KarGa

Jeg er dejligt overrasket over at tråden her ikk er blevet lukket eller flexq ikk har fået en reprimande!

det skal du bestemt ikke være... jeg har ikke hængt nogen ud på nogen måde. Jeg har kun informeret folk i pm om hvem det var. Det kan ikke være admins problem hvem og hvad folk spørger mig om i pm :)

• Vil dog godt lige pointere, at jeg ikke har været efter ham. Men bare sagt min uforbeholdne mening om ham, efter at han gentagne gange, havde sendt mig PM's - i noget samme grove toneleje, som fremgår af FlexQ's udklip. (skete for et stykke tid siden)
    Og det fik jeg så en advarsel for. :roller: - Så pas på hvad i skriver i jeres PM.

Til Happy: Så har jeg vist skrevet, at jeg er stoppet med det du kalder et eller andet. Har helt droppet at konversere med den person. Det fører jo ikke til noget brugbart !

Originally posted by KarGa

Personligt er jeg nærmere skuffet, det er en skam at ingen kobler sådan en tråd som denne med f.eks. http://www.tweak.dk/forum/thre…ght=&hilightuser=0&page=2

Synes der er for mange eksempler af den slags, men hvis man fra officiel tweak side støtter FlexQ og hans stil, så gør ham da til moderator istedet for.
    Personligt er jeg ikke imponeret over, at man på 2 år placere over 4300 posteringer, hvis de ikke tjener andet formål end at nedgøre andre mennesker, skabe splid osv. Og er det formålet fra FlexQ side, dækker det jo over problemer som er af en langt mere alvorlig karakter og kan sidestilles med et råb om hjælp - som man som ansvarshavende for et fora også har et ansvar for ikke at sidde over hør.
    Men tillykke FlexQ med 2 års jubilæet, du har endda hentet en små tyve ekstra posteringer på kontoen i dag. :boxed:

Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

Originally posted by jesdals

Personligt er jeg nærmere skuffet, det er en skam at ingen kobler sådan en tråd som denne med f.eks. http://www.tweak.dk/forum/thre…ght=&hilightuser=0&page=2

Synes der er for mange eksempler af den slags, men hvis man fra officiel tweak side støtter FlexQ og hans stil, så gør ham da til moderator istedet for.
    Personligt er jeg ikke imponeret over, at man på 2 år placere over 4300 posteringer, hvis de ikke tjener andet formål end at nedgøre andre mennesker, skabe splid osv. Og er det formålet fra FlexQ side, dækker det jo over problemer som er af en langt mere alvorlig karakter og kan sidestilles med et råb om hjælp - som man som ansvarshavende for et fora også har et ansvar for ikke at sidde over hør.
    Men tillykke FlexQ med 2 års jubilæet, du har endda hentet en små tyve ekstra posteringer på kontoen i dag. :boxed:

bare fordi at du har noget personligt imod mig, fordi at jeg bad dig, for et stykke tid siden, om at begynde at hæve dit seriøsitets niveau.

Men tak ellers :) ...

og ja, men jeg bruger egentlig ikke det ranking system til noget. Men det kan være den gør for dig siden du skal hive den frem?

Er det nu vi skal have "min tissemand er længere end din" diskussionen?

Originally posted by jesdals

Netop den tråd du omtaler har jeg fjernet for kort tid siden, og bedt en med højere rang kigge på.

• Jeg må indrømme at jeg er lidt træt af sådan noget her.

Jeg forstår ikke hvorfor jeg i løbet af få dage har fået PM's fra begge brugere der brokker sig over den anden person og siger at de er blevet truet og hængt ud ??

Det er meget simpelt.

Hvad I foretager jeg andre steder er jeg fuldstændig ligeglad med , men....

På Tweak.dk følger I de opsatte regler og der er ingen brugere der skal hænges ud eller trues på dette site.

Derfor bliver denne tråd lukket !!

PS. Husk vi er admins på dette site og kun dette site - Vi skal ikke gøres til dommere over Jeres privatliv - hvad I lover hinanden af tæsk osv i fritiden kan vi derfor ikke bekymre os om.