Video fra shgopen 2006

  • Der var en del snak frem og tilbage omkring billeder fra shgopen 2006 og hvordan det hele forløb.


    Vi lavede noget video til eventet og det er nu blevet klippet og lagt op.


    Der er interview med hpx fra NoA to gange. Samt video fra et par kampe og finalen.


    Det kan hentes lige her...


    http://xplayn.com/5391

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Det er nice nok... meeeeen... 192mb for en 10m52s video... det skal i øve jer lidt på hehe... ( kan ikke selv gøre det, men det burte da kunne gemmes beder så det ikke fylder så meget )

  • Alletiders at I smider noget op, men godt nok en stor fil. Sat den til at hente, kan trække den med 350Kb/sek. Så det tager lidt tid ;)


    :9xo


    Ser ud til at det var nogle søde Speedlink Kraner ;)

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

    Rettet en gang, sidst af jesdals ().

  • Nice nok at I smider sådan et op :) Er også igang med, at hente den nu.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Æv, filen duede ikke - nå skidt prøver senere i dag :rolleyes:

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Det må jeg sige. Den er helt klart bedre end forventet :) God kvalitet.


    Bare en skam, at intervieweren er så nervøs. ( men forståeligt, at han er ;) ).


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Originally posted by Don_Jabbe
    Det må jeg sige. Den er helt klart bedre end forventet :) God kvalitet.


    Bare en skam, at intervieweren er så nervøs. ( men forståeligt, at han er ;) ).


    JA det er ok lavet, dog vile jeg sige CAM manden skal lære at stå stille og ikke zoome frem og tilbage... og måske lidt korter Interviewer, og mere af nogle kampe/ud over det hele

  • Tak for de pæne ord.


    Til interviewerens forsvar skal det siges at det var første gang han prøvede det. Var i det hele første gang vi har lavet sådan noget. Men er helt sikkert noget vi vil gøre mere i.


    Tror også godt i kan regne med der kommer mere fra kampe og eventet som helhed næste gang.


    Ja det er lidt rodet det første interview... ikke meget der har taget det :) har mest taget det i hallen også et interview som ikke er med.. kommer måske senere.


    Ved ikke lige hvad der er sket med din download har haft hentet begge ned og de virkede ved mig, tjek om du har codecs osv til det og ellers prøv og hent den igen.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Det lyder helt klart godt med at det ikke er sidste gang :D Men Xplayn.com har lavet mange gode ting. Dog synes jeg nyheds-sektionen er falmet lidt.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Nu har der jo også været et enormt skifte i kraft af Rom og mange af de gamle skribenter er gået på pension fra cs verdenen. Det betdyer jo mange ting der skal på plads og mange arbedjes gange der lige skal passes til med vidre.


    Mener du der er for få nyheder eller hvordan for konstruktiv kritik kan jo altid bruges.


    Men ellers kan jeg da love at der er andre nye tiltag på vej fra vores side :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy