Hey tweakers!!!
Har et problem i BF2. Det går fint nok indtil jeg kommer ind på en server, bliver kicked i løbet af få sek. Hvad bunder det i??? har før kunne spille, og har ikke lavet noget om siden sidst jeg var inde og spille, og ja, jeg har original cd...
BF2 Problem
-
-
Hmm. Det kunne godt lyde som om du skulle tage og opdatere dit punkbuster. Eller slå dine cheats fra
hehe
-
ja punkbuster eller dårlig ping
-
Hmmm... cheater ikke, men prøver lige at update.... BTW. det er .com
-
ikke dårlig ping....
Har lige updateret, håber det virker nu
skriver lidt senere om det gør, men tak for hjælpen... -
ARGH!!!!! Fik lov at spille i 20 min. før jeg mistede forbindelsen, den siger connection to server lost.... Fuck det er skide irriterende!!!!
-
den får jeg også en del...specielt når man lige joiner en server...så retryer man bare og så er man derinde et stykke tid....men ja den oplever jeg også...og ventrilo funker fint så det er ikke nettet der ryger.
-
Jamen, det kan da ikke passe!!!! Det virkede fint i starten, men indtil for et par dage siden begyndte den at sige der. Det er sku da mærkeligt!!!!
-
har du installeret den nye patch for nylig? For jeg havde samme problem lige da jeg havde installeret den, men det er stoppet for mit vedkommende.
-
nej, er efterhånden et stykke tid siden.....
-
Har samme problem, men mit startede lige efter den sidste update.
-
Okay, er der ikke nogen som ved hvordan man løser det???
-
Skal man bare vente på en update eller hvad???
-
Jeg har samme problem med den nye patch.. Er inde i aller højst 30min før jeg mister forbindelsen til serveren, men TeamSpeak kører skam stadig
Så ja, tror vi må vente på en ny patch :(( -
1.21 er også tæt på...fx er der en del servercrash muligheder og rocket ser ud til at ryge lige igennem tanks, men i virkeligheden er de ikkke engang affyret.....dårlig gennemtestet patch egentligt.