er igang med at få informeret logitech om problemet.....de skal lige fatte at det rent faktisk er det der er problemet...har set flere der har samme problem, så regner ikke med det bliver så svært.....og så venter vi på en software update.....
Logitech G15 Gaming keyboard
-
-
Ska slet ikk ha det før det kommer i trådløs version...
Det er sådan set kun derfor jeg ikk ska ha det
-
det kommer helt sikkert ikke.....for der er 2 stk usb 2.0 porte i..og de kan ikke drives trådløst.
-
Satan jeg ville godt have det tastatur, selvom man sætter dk layout på så kan man ikke skrive æøå?
-
joda kan man sagtens.....men visse af specialtegnene er placeret forkert...det er dog til at leve med....
-
Du skriver i din artikel at den har 16 G taster, som kan sættes på "M1, M2, M3", altså de 3 forskellige muligheder, så man ialt har 36 muligheder..
Der stod jeg af.. 16+16 = 32, +16 = 48
Og da der rent faktisk er 18 G knapper, hedder det sig 54 funktioner ialt
Men ellers en fed artikel..
Og til ham som allerede har skrevet at det er 18 knapper, så giver 18 * 3 nu altså stadig kun 54
-
Hey!
Så lige entertasten var den store model her på jeres billeder, men på edb-priser er det en af de små... Hvilken tast på hvilken model??? vil nemlig helst have den store..
-
us model er med lille enter tast.
-
Burde 'testen' ikke reskrives nu da der er kommet dansk layout?
-
God test/artikel Happy^
-
Originally posted by lp-freak
God test/artikel Happy^Jeg synes selv at der er en del ting jeg kunne have gjort bedre, men sådan er det jo altid.. Man bliver hele tiden bedre og bedre
-
Hej igen
dejligt tastatur..
lige et par rettelser....- Ingen on-the-fly makro-tilføjning
det passer ikke hvad med at læse manualen, Der er en MR tast på keyboardet til netop det
og så finders der et hulens masse programmer til tastaturet ...
feks Gskype... så du kan modtage opkald ingame unde at blive smidt ud i windows... under en ildkamp
samt se din venne liste fortage opkal osv på det smarte lcd display -
hej'
hvormeget vil du have for det