S: Danmarks hurtigeste 1GB ram =)

  • Så går mine 2x 512MB G.skill 1GBGH, de har løbet 277mhz 1.5-2-2-5 med halvkølig luft..


    De skal ud da jeg er tvunget over i noget DDR2 :S


    Kører dem ikke hurtigere end 240-260 mhz til hverdag..

  • Quote

    Originally posted by LangeJan
    Er det dual channel? har du link? hvad er HBO?


    Hmm, er double sided ram, men dual afgøres af dit mobo/cpu :)


    EDIT:
    Ja, er kvitto på dem.

  • Hvor meget spænding får RAMne ved hhv. 277MHz og 250 MHz?


    Og hvor meget regner du med at de vil kunne indbringe?

    Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

  • Quote

    Originally posted by Slammand
    Hvor meget spænding får RAMne ved hhv. 277MHz og 250 MHz?


    Og hvor meget regner du med at de vil kunne indbringe?


    277 fik de enten 3.63 eller 3.7v til... - Mit mobo undervolter ca. med 0.04v @ vdimm..


    250mhz mener jeg de skal have 3.43 (3.39v i praksis på mit mobo) for - men kan meget være 3.33v, jeg kan simpelthen ikke huske det :S


    Men de 277mhz skal man sq ikke gå efter.. - Det er ikke sårn lige til at ramme, 268-272 kan jeg snildt benche ved med normal lufttemp (21 graders ambient).


    EDIT: Håber på de kan indbringe 1200-1500, tror det drejer sig meget om hvem køber er, for de er rigtig meget værd for nogle, andre kan 5-10 mhz fra eller til være lige fedt.

  • Er lige præcis dem, og købte dem for 900 + porto selv, et par futtede af grundet en mobofejl... noget PSU relateret...


    Det næste kit jeg fik var så bare et par killer ram...
    Odds'ne for man finder et par som vil denne speed er bare 0.01%.. - En fra min skole havde bøvl med at få 245mhz+ stabilt..

  • Havde præcis samme ram, ville ikke engang 260 @ 3,6V :(

    Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

  • Quote

    Originally posted by BH-5
    Hvor meget er de SPI 32M stabile ved? Med hvilken multiplier og spænding ved stuetemp på ca. 20-21.


    Uha, ved jeg igrunden ikke, vil tro en 268-270mhz, men har man et andet bundkort end ultra-D bør man kunne få mere ud af dem... - 3.63v (mit undervolter lidt... (3.59 / 3.6 i praksis) er ikke nok til at vise deres sande protentiale, ved 3.8v bør de kunne svinge rigtig meget rundt, har tidligere overvejet en lille xtreme test af dem, men blev aldrig til noget... (ville have prøvet tøris piller ovenpå ram + et mobo der fint levere 4.03v - 300mhz 1.5-2-2-5 tror jeg seriøst er muligt med disse stænger..)


    Men har haft en 32M ved 269.94mhz (270? :P)
    [Blocked Image: http://img128.imageshack.us/img128/4315/32m227bb.jpg]


    Det var udendørs, afhensyn til CPU clock... - Den løb stærkt den CPU...


    [Blocked Image: http://img524.imageshack.us/img524/756/somdekqrertilhverdag9qr.jpg]
    ^^ Sådan kører jeg skidtet til hverdags :)


    EDIT:
    Den er 100% stabil der, ved så varmt vand som mit res maximalt når op på osv. men nu er klokken pænt mange, og lader den derfor ikke køre længere...

  • Du kan da ikke sige det er DK's hurtigste DDR ram, når det ikke er det?
    Har set andre gøre det bedre end dig, fx Tom Holck..


    Og så afhænger det jo også af hvordan man vil sige hurtig; TCCD-ram er jo hurtigere i kraft af at de kan køre flere Mhz...


    Anyways.., jeg tror at hvis du snakker med de rigtige mennesker og ikke snyder dem, så kan/skal du ikke sælger dem for mere end 1000 kr..

  • hvad med noget memtest x86 så vi rigtig kan se hvor højt de er stabile

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Quote

    Originally posted by DeH
    Du kan da ikke sige det er DK's hurtigste DDR ram, når det ikke er det?
    Har set andre gøre det bedre end dig, fx Tom Holck..


    Og så afhænger det jo også af hvordan man vil sige hurtig; TCCD-ram er jo hurtigere i kraft af at de kan køre flere Mhz...


    Anyways.., jeg tror at hvis du snakker med de rigtige mennesker og ikke snyder dem, så kan/skal du ikke sælger dem for mere end 1000 kr..


    I såfald har han IKKE meldt det på XS, hvor han er moderator, så tror du tager fejl, men gidder du ikke - rent ud sagt, lukke røven med sådanne hjernedøde kommentarer, 1000 kr. er IKKE en høj pris får sådanne ram, OPB har været over 100 kits igennem af BH5 / UTT / BH6 osv. og kun fundet 1 der er bedre.


    Byd hvis du vil byde, skriv en PM hvis du betvivler indholdet...


    Og hvad TCCD angår, så finder du lige et par TCCD på dansk grund som løber 350mhz+ ved 2.5-3-3-x


    Vurdering fra XS: 300-400 USD, så skal lige have fixet min paypal account, så er den i vinkel.


    Hot_fifty, tjoah, kan jeg godt, men det tager jo lige en del tid, kan jeg køre 500% i memtest @ windows?


    - Marc


    PS: Jeg har sq ikke hørt om P95 stabilt som ikke var memtest stabilt, mener ikke det er muligt..

  • okay....

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.