Jelly Belly beans = dessert!

  • Quote

    Originally posted by Psychoras
    De smager simpelthen GUDOMMELIGT!! Men det er efterhånden længe siden jeg har spist dem - har ikke spist slik siden sommerferien.


    Burger > Jeg tror en af grundene til du har smagt dem og endda solgt dem når så mange af de andre ikke har hørt om dem er at den danske importør bor lige udenfor Herning. Så de har været i en del butikker i omegnen.


    Jeg er frivillig leder af et sekretariat der laver arrangementer for børn, og det kulturhus jeg har "base" i, har fået dem ind da firmaet var sponsor til et arrangement. Den lokale Aktiv Super har endda haft dem i løssalg, men du har nok meget ret i, at det er pga. importøren.


    Hvis der er nogen der er interesseret kan jeg se om vi har flere tilbage i huset, og så spørge om det er muligt at få dem til en fair pris?

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg er frivillig leder af et sekretariat der laver arrangementer for børn, og det kulturhus jeg har "base" i, har fået dem ind da firmaet var sponsor til et arrangement. Den lokale Aktiv Super har endda haft dem i løssalg, men du har nok meget ret i, at det er pga. importøren.


    Hvis der er nogen der er interesseret kan jeg se om vi har flere tilbage i huset, og så spørge om det er muligt at få dem til en fair pris?


    Det må du gerne :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg er frivillig leder af et sekretariat der laver arrangementer for børn, og det kulturhus jeg har "base" i, har fået dem ind da firmaet var sponsor til et arrangement. Den lokale Aktiv Super har endda haft dem i løssalg, men du har nok meget ret i, at det er pga. importøren.


    Hvis der er nogen der er interesseret kan jeg se om vi har flere tilbage i huset, og så spørge om det er muligt at få dem til en fair pris?


    Meget gerne ;)

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Jeg er frivillig leder af et sekretariat der laver arrangementer for børn, og det kulturhus jeg har "base" i, har fået dem ind da firmaet var sponsor til et arrangement. Den lokale Aktiv Super har endda haft dem i løssalg, men du har nok meget ret i, at det er pga. importøren.


    Hvis der er nogen der er interesseret kan jeg se om vi har flere tilbage i huset, og så spørge om det er muligt at få dem til en fair pris?

    Du må også MEGET gerne infomere mig hvis der er nogle... Jeg savner dem ;(

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Regner med at skrive det her i tråden hvis der er nogen, og så er det først til mølle :)

    Hvornår sagde du det var du ville checke for så skal jeg lige hente noget kaffe så jeg kan sidde klar ;)

  • Da jeg var i USA for nogle måneder siden besøgte vi en af fabrikkerne. Jeg kan ikke huske hvor mange slags der var, men det var helt vildt mange! Fy for pyfor de smagte dårligt! Man kan få hvidløgssmag, toast og jeg skal komme efter dig. Føj!


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by DoDo

    Hvornår sagde du det var du ville checke for så skal jeg lige hente noget kaffe så jeg kan sidde klar ;)


    Torsdag..


    Så du skal nok brygge en pænt stor omgang kaffe, hvis du skal være klar lige til på torsdag ;)


    Quote

    Originally posted by Søndergård
    Da jeg var i USA for nogle måneder siden besøgte vi en af fabrikkerne. Jeg kan ikke huske hvor mange slags der var, men det var helt vildt mange! Fy for pyfor de smagte dårligt! Man kan få hvidløgssmag, toast og jeg skal komme efter dig. Føj!


    Og mig som troede at de der obskure smagsvarianter kun hørte hjemme i historier :boxed:

  • Jeg henter lige min kost og kappe, så er jeg klar til et par bønner.. Håber ikk jeg får en med smag af ørevoks.. :))

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Originally posted by Gokke
    Fik engang en med kanel, shit den var nasty hehe.


    Men derimod jordbær,æble og lign. var vildt gode :hb:


    Hehe, ja vi er blevet enige om at Popcorn med karamel er noget af det klammeste ind til videre, vi er stadig igang med at prøve dem igennem, min favorit er Grønt æble, min kone's favorit er (foruden mig :-) ) Chokolade-mousse
    Der er en slikbiks hvor jeg arbejder , der har det meste af udvalget, så jeg regner med at få prøvet de fleste af med tiden :-)

  • Quote

    Originally posted by Garfield
    Det ser ud til at jeg skal forbi lufthavnen når jeg skal til rom d. 19 :D


    God ide, der står en stor stander med JellyBelly's lige uden for Sv. Michelsen Chokolade i Terminal 2. :9xo

  • Quote

    Originally posted by Burger


    Der er desværre ikke flere tilbage.

    ALT DEN KAFFE FOR ... Ej det er ok.. Jeg må vel bare tage til Aalborg og hente nogle:) ellers tak