Halløj...
Som mange af jer sikkert så, havde jeg en tråd i køb og salg, hvor jeg havde sat min nye Asetek pumpe til salg, pga Jeg egentlig var blevet enige med nogle stykker om at pumpen langt fra var kraftig nok til det system jeg er igang med at få op og stå...
Jeg har lige testet pumpen, og syntes efter testen at jeg lige var nød til at skrive lidt om det fordi det imponerede mig rimelig meget.
Jeg tilsluttede pumpen en tripple Radiator, samt et Resorvoir jeg har lavet i Rustfri stål med følgende mål H 10Cm B 10 Cm L 30 Cm, resorvoir indeholder RIMELIG meget vand, og der er jo indbygget resorvoir i pumpen, så havde en del vand til at flyve rundt..
Nå men tilsluttede så pumpen, smækkede vand på, løftede slangen op i 2,80 MTR's højde og loopede den tilbage i pumpen. havde en lille sprøjte jeg kunne putte ned i resorvoir og pumpe små luft bobler i vandet for at se hvor hurtigt den smed det rundt.. og det gjorde den altså i IMPONEREDE tempo, man kunne næsten ik nå og se boblerne når de blev skudt igennem systemet.. og det må man jo sige er rimelig nice.. så jeg er slet ikke i tvivl om at pumpen kan trække mit system fornuftigt..
Hvis der er nogen af jer der selv har den her pumpe eller har erfaring med den både på godt og ondt så vil jeg MEGET gerne høre om dem. for det ligger stadig lidt i baghovedet om den måske er kraftig nok. (det er den men alligevel )
Jeg er vildt imponeret over trykket i pumpen, og man kunne virkelig mærke trykket i slangen selv oppe i 2,80 mtr's højde, så det var ud over alt forventning, og sammen med det software der medfølger så man kan styre pumpen på sin comp, og den kan overvåge sys og lukke ned hvis pumpen svigter osv, det er bare ALT for nice...