Han er vidst en være digter prins
-
-
sikke en løgner... han skal aldrig så meget som prøve på at sætte sine fødder på dansk jord...
-
Originally posted by Tigerplayer
sikke en løgner... han skal aldrig så meget som prøve på at sætte sine fødder på dansk jord...
Han er vidst dansk statsborger. -
Han skulle satme have sådan en tur...
-
Han skulle have et velplaceret tilrettelagt og tilpas hårdt spark, der sendte ham hjem hvor han kommer fra.. Og kan KUN gå for langsomt
-
Han er vist en værre laban *hø hø*
Ej, som jeg også skriver i den anden tråd om Islamisk Trossamfund (Ahmed Akkari interviewet), så er de jo en kæmpe flok hyklere, der burde smides ud af landet med hovedet først!
-
Originally posted by Lecter
Han er vist en værre laban *hø hø*Ej, som jeg også skriver i den anden tråd om Islamisk Trossamfund (Ahmed Akkari interviewet), så er de jo en kæmpe flok hyklere, der burde smides ud af landet med hovedet først!
Det er helt rigtigt.
-
så vidst jeg er det også oppe og vende, om hvorvidt man skal smide indvandre/flygninge/fremmedarbejdere ud hvis de gør noget der kan skade danmarks image.
Men tror det er klogt nok de ikke råber højt om det lige pt. da det nok ville skabe endnu mere had mod dk..
Dansk folkeparti FTW !
-
Originally posted by Schultz
så vidst jeg er det også oppe og vende, om hvorvidt man skal smide indvandre/flygninge/fremmedarbejdere ud hvis de gør noget der kan skade danmarks image.Men tror det er klogt nok de ikke råber højt om det lige pt. da det nok ville skabe endnu mere had mod dk..
Dansk folkeparti FTW !
Hehe ja.. Jeg tror faktisk, at de får fremgang ved næste valg
-
Originally posted by Don_Jabbe
Hehe ja.. Jeg tror faktisk, at de får fremgang ved næste valg
Lige min tanke -
desværre.....det er ikke ligefrem konstruktiv politik de laver mest af.....
-
ham og de andre burde få en enkelt billet til deres hjemland
-
Abu Laban er, så vidt jeg er orienteret, ikke dansk statsborger. Han har bare nasset på det danske samfund de sidste 25 år, og er så stadig ikke i stand til at snakke dansk
-
Originally posted by Burger
Abu Laban er, så vidt jeg er orienteret, ikke dansk statsborger. Han har bare nasset på det danske samfund de sidste 25 år, og er så stadig ikke i stand til at snakke dansk
Mon han er i familie med Prins Henrik? -
Originally posted by Tarantula
Mon han er i familie med Prins Henrik?
Han har bare nasset i mere end 25 år -
Originally posted by Tarantula
Mon han er i familie med Prins Henrik?De går sikkert til Dansk undervisning samme sted.
-
Det er faktisk dybt tragisk at vi har mennesker som ham boende i DK på danskernes regning...
-
Ja få da den tåbe smidt hjem... Ud i en lerhytte med dig lille laban, og her ska du se en fin lille løve missekat der kan underholde dig de næste 5 min
-
Ja desværre tror jeg også DF får fremgang ved næste folketingsvalg, de abekatte.
Til gengæld er hr. Laban da helt ude i hampen. Tilbage til mellemøsten med ham!!
-
Originally posted by Burger
Abu Laban er, så vidt jeg er orienteret, ikke dansk statsborger. Han har bare nasset på det danske samfund de sidste 25 år, og er så stadig ikke i stand til at snakke danskTror nu heller ikke han har gjort et forsøg
Han skal da bare have med højreskøjten i en hvis legemesdel..