Hej.
Bare lige en opfordring til alle jer der kan lide at se Tour de France, og som synes at Jørgen Leth skal tilbage i kommentatorboksen!
Hej.
Bare lige en opfordring til alle jer der kan lide at se Tour de France, og som synes at Jørgen Leth skal tilbage i kommentatorboksen!
Underskrevet, han er da gud til det!
Han har da altid været med til det... Hvorfor er han stoppet?
QuoteOriginally posted by KarGa
Han har da altid været med til det... Hvorfor er han stoppet?
Han blev fyret af diverse årsager. Som feks at han har skrevet i sin bog at han havde noget sex med en mindreårig thailandsk køkkenpige eller noget han havde ansat.
Ca.
Dette minder mig lige pludeselig om at jeg rent faktisk for første gang nogensinde har savnet Tour De France, WTF!! Det plejede jeg aldrig at se dengang jeg var lille (2 års tid siden...)
QuoteOriginally posted by SlackeR
Han blev fyret af diverse årsager. Som feks at han har skrevet i sin bog at han havde noget sex med en mindreårig thailandsk køkkenpige eller noget han havde ansat.
Ca.
Det burde da ikk være fyringsgrund Men han gjorde det da kanon de år min far har halvindlagt mig til at se med
Han er jo nærmest poetisk
Det burde da ikk være fyringsgrundMen han gjorde det da kanon de år min far har halvindlagt mig til at se med
Han er dybt poetisk. Sjovt nok, eftresom det er det han kalder sig selv også
Der er klassikkere som Indurain aka "Den Brune Muskel" osv. Alt sammen hans værk.
Men det er åbenbart ifølge tv2 ikke i orden at skrive den slags hvis man er kendt. Selvfølgelig er det ulovligt ifølge dansk lovgivning osv, men det var ikke misbrug eller noget, ifølge hvad han skriver...
Det burde da ikk være fyringsgrundMen han gjorde det da kanon de år min far har halvindlagt mig til at se med
Ja lige præcis. Han gør det til noget specielt at se de enkelte etaper, og hele turen!
Ja han blev taget fra bestillingen af TV-2, pga den bog han skrev, hvor bla. nævner det med hende den mindreårige, at hans kone var prositueret der tilbage i 70'ern eller hvornår det var og at han sammen med hende ( mener jeg ) har smuglet hash.
Man ka da roligt sige at han har lidt livserfaring ka jeg høre - Det beviser måske meget godt at man ikk ka uddanne sådanne "poeter", så det ville da være en skam at lade sådan en mand gå fordi han har nogle skeletter i skabet...
Min stemme får han ikke
Det har ikke noget med hende pigen at gøre. Kan bare ikke klare alt det mund-gøjel (Hvordan staver man til det?) han lukker ud.
Men hver sin smag.
Nu er jeg stor Tour fan og Jørn mader og Jørgen Leht ka altså bare et eller andet sammen....
De er til tider(nogen der sagde altid?) totalt skøre og høre på og kommer med en masse underlige statements... men det gør(gjorde ;() det hele en tand sjovere...
Har underskrevet men tror nu ikk han får lov til at komme tilbage...
Hehe Thomas Hartmann har tilsyneladende underskrevet kl. 21
har skrevet under for et stykke tid siden..
Kan ikke undvære hans ligegylde kommentare omkring gamle slotte og franske traditioner
Har også underskrevet, er meget stor fan a Tour de France og TdF uden Leth? Nej da vil ikke gå!
underskrevet.
Underskrevet..
Han er en der går op i sit arbejde, og gør det godt:)
Min underskrift får han heller ikke
Tour de France uden Leth holder ikke, godt at høre at TV2 er kommet til fornuft.
Hmm jeg synes bare TV2 skulle droppe, at sende Tour de France.. Men så er det jo godt, at man har Viasat og CanalDigital og et par computere når det skidt kommer i fjernsynet
Han har også smulet narkotika ind i Danmark, skriver han i sin bog. Da han opdagede hvor billigt det var syd på, købte han en del, som han tog med hjem delte ud til venner og bekendte - hvilket jo er dybt ulovligt.
- Såh helt rent mel i posen har han vist ikke