Baywatch tilbage ? (forhåbentlig ikk)

  • Baywatch Rocks! :hb:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg kradsede mine øjne ud i bare rædsel:


    http://uplink.space.com/attach…-david_hasselhoff_RED.jpg


    Han lever desværre stadig af de penge han lavede på Baywatch succesen, men at han ikke fatter at den badegæst er druknet er mig ubegribeligt.

    l CPU: C2D E8600 3.33 GHz l GFX: Gainward 9800GTX+ 512 MB l Mobo: Asus Maximus II Formula l Ram: OCZ Reaper PC-8500 DDR2 2 x 2 GB
    l HDD: WD 640 GB Caviar 7200RPM l PSU: OCZ GameXstream 700W l Kabinet: Lian-Li PC-A05B l OS: Vista Home Premium 64bit
    l Skærm: Samsung T220 22" l Mus: Logitech G5 l Keyboard: Logitech G11 l

  • På trods af et forum bestående af hvad, 95% drenge? Så burde Baywatch være en langt mere populær serie når man tænker på indholdet af kvinder i badetøj! :)

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    På trods af et forum bestående af hvad, 95% drenge? Så burde Baywatch være en langt mere populær serie når man tænker på indholdet af kvinder i badetøj! :)


    åbenbart ikke (går selv ind under de 95%)

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    På trods af et forum bestående af hvad, 95% drenge? Så burde Baywatch være en langt mere populær serie når man tænker på indholdet af kvinder i badetøj! :)


    Jamen det har du da ret i, men at historien stinker gør bare at jeg selv ikk gider se det skidt :))

    Quote

    De vil være livreddere, der også sendes på detektivopgaver og løser kriminalitet

  • Jo Trine..


    Vi vil utrolig gerne have Baywatch igen.. For der er dejlige kvinder i dejlige tætsiddende Badedragter..


    Og ja - PATTER =)

  • Quote

    Originally posted by Jacob Hansen
    Jo Trine..


    Vi vil utrolig gerne have Baywatch igen.. For der er dejlige kvinder i dejlige tætsiddende Badedragter..


    Og ja - PATTER =)


    Jeg siger heller ikke nej tak til Cody og de andre UNGE livreddere. ;)

  • Quote

    Originally posted by TheNIX


    I'm with u on that one :))


    x 2!


    :)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Jesus, mere baywatch? Troede ellers David Hasselhoff var træt af at suge maven ind :))


    Ja der er da masser af lækre damer. Men helt ærligt, det er der også mange andre steder - UDEN alt det garbage der følger med baywatch.
    Såeh, han gør ikke mig en tjeneste ved at producere en ny serie. Men kan da godt forstå det er verdens mest sete serie. Der er da folk der spiller den af kloden over, så man må sige de har en rimelig stor målgruppe.

  • Quote

    Originally posted by tRuz
    På trods af et forum bestående af hvad, 95% drenge? Så burde Baywatch være en langt mere populær serie når man tænker på indholdet af kvinder i badetøj! :)


    You got the point :finger:

  • Mmm, lækkerier! Bare en skam at mændene i serien er nogle strandløver :rolleyes:


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

  • Quote

    Originally posted by tRuz


    Jeg siger heller ikke nej tak til Cody og de andre UNGE livreddere. ;)


    Du skal nok se lille Trine, at David Hasselhof har nok fået flere ynker siden 90erne!! og det samme har cody!!


    EDIT: en hel spille film? Jesus!!

  • Quote

    Originally posted by Asus3


    Du skal nok se lille Trine, at David Hasselhof har nok fået flere ynker siden 90erne!! og det samme har cody!!


    EDIT: en hel spille film? Jesus!!


    Jeg gætter på at du vil skrive rynker. Men Det er heller ikke lige David Hasselhoff jeg vil kigge på. Cody, helt sikkert. Brad Pitt og George Clooney er stadig meget gode at kigge på og de er i 40'erne ;)

  • Quote

    Originally posted by tRuz


    Jeg gætter på at du vil skrive rynker. Men Det er heller ikke lige David Hasselhoff jeg vil kigge på. Cody, helt sikkert. Brad Pitt og George Clooney er stadig meget gode at kigge på og de er i 40'erne ;)


    Jah det er de sikkert... men en tur i byen så ser du sikkert også mange lækre mænd;)