Lige en oplysning til dem, som ku' være interesseret.

TV2 Station 2 om et øjeblik: Internationale hackere
-
-
Tænder da lige ...
Hackere er altid interessant. Skrev endda Seminar opgave om nogenlunde det emne for 1-2 år siden ...
-
Ska også til at se det lige om lidt
Sjovt at et fænomen og en folkegruppe, der blev skabt for at finde fejl i software, så det ku rettes inden det blev frigivet er blevet til et fyfy-ord... -
Skal også se det nu
-
har allerede tændt tv'et.
Så også De aggressive danskere
-
Fedt.... "I aften sætter vi fokus på pædofili-sagen"
Hørte jeg forkert, da de sagde at udsendelsen ville handle om hackere og Team GG..?
-
Hmm, so far handler det ikke rigtigt om hackere?
-
Originally posted by MvK
Hmm, so far handler det ikke rigtigt om hackere?
Station 2 handler altid om flere ting - faktisk altid om ret så væsentlige ting imo. Men bare rolig der kommer noget om hackere -
Nej hvor sku de ha tæsk dem der anmelder betjente for vold! Hva i helvede havde de regnet med?!
-
Team gilmore girls LOL!! de er da for nedern
-
er jeg sent på den?
-
og det var jo så lars sommer som fortalte om dem;) eller LaSG
-
Originally posted by ThoG
og det var jo så lars sommer som fortalte om dem;) eller LaSG
En bekendt ? -
Originally posted by ThoG
og det var jo så lars sommer som fortalte om dem;) eller LaSGlars sommer...skaberen af dolph.dk fansiden? kender ham godt i så fald
OT....thog vi har stadig en uafklaret sag...hvad er status
-
Originally posted by Bentzin
Lige en oplysning til dem, som ku' være interesseret.Den dag TGG er hackere ... Den dag ligner du Madonna ...
-
Originally posted by GrillRotten
Den dag TGG er hackere ... Den dag ligner du Madonna ...
-
Originally posted by GrillRotten
Den dag TGG er hackere ... Den dag ligner du Madonna ...
Hø Hø - nu var det hvad der stod i tv-oversigten. For mig er de kun nogle hjerneforstyrede knægte/bøller, som skulle fratages alt deres udstyr + de skulle sættes ud på en øde ø - med de lige så destruktive fra Dansk Front. Så ku' de "lege" lidt med hinanden. -
LaSG er da en meget god bekendt;)