Nyt fra mellemøsten

Originally posted by Pulse
    Der står noget mere her..

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=333089

Hørte lige i TV2 at ham landsforræderen Laban - snakker med 2 tunger.
    I TV2 i går sagde han, at alt det med boykot skal stoppes og det vil han godt tage ned og gøre. 1 time senere udtalte han til en arabisk TV-kanal, at det er godt med boykotten og at den bør forsætte. Da den viser at vi (islamerne) ikke vil trædes på. :roller:

Helt ærligt så burde han stilles til ansvar for alle sine misinformationer. Eller så burde han spærres inde på en galeanstalt.

Det kan da ikke være rigtigt, at sådan en person skal grave grøfterne dybere end de er. Han burde tvært i mod prøve, at dække grøfterne til, så vi kan komme videre, med at lære hinandens særheder.

Det han gør nu, er utroværdigt og skader udover danskerne også dem, som han påberåber sig, at være talsmand for. Fatter ikke at der ikke er nogen der sætter ham på plads.

• Man kan da ikke være helt rask så. Han er da mega dobbelt moralsk. :rolleyes:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

• Han burde fanmde smides ud! Sammen med alle de andre landsforrædere som åbenbart ikke mener de hører til her i Danmark, siden de viderebringer falske informationer i interviews på arabiske kanaler eller rejser rundt dernede lige nu og pisker en stemning op. Puha.. Har aldrig været racistisk, men det her er bare for meget. Hvordan kan de overhovedet tro at de kan tillade sig det når de er bosiddende her i landet

• Lige nu i Lorry fortæller de, at der er blevet opfordret til, at vi forærer muslimerne en Moske i København, som en slags folkegave. :ohmy:
    Jøsses det her er totalt "gak gak" ikke nok med at nogle af muslimerne er skudt oven i hovedet - nu har også nogle af danskerne tabt hjernen. :roller:

Originally posted by Bentzin
    Lige nu i Lorry fortæller de, at der er blevet opfordret til, at vi forærer muslimerne en Moske i København, som en slags folkegave. :ohmy:
    Jøsses det her er totalt "gak gak" ikke nok med at nogle af muslimerne er skudt oven i hovedet - nu har også nogle af danskerne tabt hjernen. :roller:

Ja... bl.a. Ritt Bjerregaard...

Det er ligesom at give en flæbende møgunge en slikkepind for at få ham til at holde kæft... :roller:

Originally posted by Bentzin
    Lige nu i Lorry fortæller de, at der er blevet opfordret til, at vi forærer muslimerne en Moske i København, som en slags folkegave. :ohmy:

Jeg kunne forstille mig, at der er nogen, som ser det løst hurtigst muligt. Og det gør de ved at forære dem en Moske. Eller noget andet. Der kommer sikkert mere. :rolleyes:

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

Originally posted by Marquis

Han burde fanmde smides ud! Sammen med alle de andre landsforrædere som åbenbart ikke mener de hører til her i Danmark, siden de viderebringer falske informationer i interviews på arabiske kanaler eller rejser rundt dernede lige nu og pisker en stemning op. Puha.. Har aldrig været racistisk, men det her er bare for meget. Hvordan kan de overhovedet tro at de kan tillade sig det når de er bosiddende her i landet

Tror virkelig der er mange der er gået hen og blevet mere racistisk efter denne omgang.
    Stort set hele min omgangskreds er blevet småsure over det hele, og nogen meget sure..
    Jeg har heller aldrig sagt et ondt ord, eller tænkt særlig onde tanker om dem fra mellemøsten, men det har sandelig ændret sig.

Handler dog stadig i den lokale grønthandler :D

-Og det med den Moske, håber jeg virkelig ikke bliver til noget.

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

Originally posted by GiZzZa

Lyder ikke så godt for de lande nu... De ved jo hvad det kan ende med... :ph34r:

Ja det ender nok med terror i samtlige lande, er det der du vil hen?
    Muslimske grupper har udsat europa for terror i årevis, så det er der intet nyt i. Det er vel det eneste der er nosser eller resourcer til.

Originally posted by GiZzZa

Lyder ikke så godt for de lande nu... De ved jo hvad det kan ende med... :ph34r:

Hmm, det er et meget klogt træk, havde bare ikek regnet med det kunne lade sig gøre, men håbet på det havde jeg..

Hele mellemøsten er af betydning økonomisk set hvis det kun er DK det går ud over, lidt betyder de da... - Men med Europa og USA i baglommen er Danmark urørlige, bliver mellemøsten froset økonomisk af alle de rige nationer, så er de på skideren mildest talt... - Bush sagde jo at de ville sænke importen af olie fra mellemøsten med 75% ! - Det er af RIGTIG stor økonomisk betydning...

- Og krig er ikke en mulighed hvis de skal hamle op mod de pågældende nationer, det er simpelthen det rene idiosi at stille sig op mod EU + USA..

- Frankrig har haft meget, rigtig meget ballade med Muslimer i anno 2005, jeg kan garantere dig for holdningen til invandre dernede er meget køligere end i Danmark, tror derfor ikke Muslimerne tør prøve på noget dernede, for de er rigeligt hadet iforvejen...

------------------------

Bentzin, man kan sjældent selv se hvornår man går for langt, og jeg ved det er nedern jeg kommentere dig, men synes sq du har en uheldig måde at kaste dig over siturationen på, stay cool :)

EDIT:
    Det med moske'n, det er en rigtig dårlig idé mener alle andre end socialdemokraterne, og unge studerende... For de to grupper er ikke oplyste nok til at tænke videre over tingene... - Det vil være et signal om Danmark godt kan se de har lavet et bummert, hvilket ikke er tilfælde... - Tilmed vil det være et signal om de kan hustle danskerne anytime, der er også en del andre ting i det.. - Bl.a. synes jeg ikke man skal skide på lokalbefolkningen som har takket NEJ til den moske før...
    De muslimske overhoveder med lidt hjerne der er blevet spurgt, har bekræftet nu vil være en dårlig timming, da det vil blive tolket forkert...

Værre er det sqda at Helle og Augen bruger denne situration til at prøve at hive stemmer ind, det går så skidt for dem, fordi folk rentfaktisk har lidt nationalføltelse... - Ham hatten i "Godaften Danmark" var da nok en kegle, han vidst jo knap nok hvad ytringsfrihed var, han var tydeligvis imod det selvom han sagde at vi endelig skulle bevare den..

• Jeg så lige i TV, at hans højre hånd, kan ikke huske navnet, som var med nede og vise de 12 tegninger frem, havde ret svært ved, at forklare sammenhængen mellem de 12 tegninger i JP og endnu en tegning i samme mappe, som viste profeten som en gris. Den sammenhæng har jeg godt nok også svært ved at se. Jeg tror de er fulde af løgn hele bundtet. :boxed:
    Efter sigende, skulle Pia Kjærsgård have kaldt DT (Double Tongue) Laban for landsforræder og være blevet politianmeldt for injurier. Så må han hellere anklage mig også, for jeg synes også, at det er landsforræderi det han gjort. :roller:

• Marc - Der går LANG tid før USA kan afholde sig helt fra at bruge Olie fra mellemøsten. Størstedelen af Olien kommer fra Mellemøsten. Jeg tror kun det er noget der bliver sagt. Flere af de økonomiske rådgivere er citeret for at have sagt, at der vil gå mange år før USA kan "sænke" importen af Olie med 75%... Vi snakker jo Milliarder af Tønder Olie!..

Originally posted by Jacob Hansen
    Marc - Der går LANG tid før USA kan afholde sig helt fra at bruge Olie fra mellemøsten. Størstedelen af Olien kommer fra Mellemøsten. Jeg tror kun det er noget der bliver sagt. Flere af de økonomiske rådgivere er citeret for at have sagt, at der vil gå mange år før USA kan "sænke" importen af Olie med 75%... Vi snakker jo Milliarder af Tønder Olie!..

Så vidt jeg ved var det i år 2025 man ville have reduceret olieforbruget vha. af ny teknologi osv. med 75%.
    Og det kan kun være et gæt. Godt nok et mål, men så skal tyskerne også til at have fingeren ud og få lavet en brændselscelle, der er mindre end den de formåede at smide i deres A-klasse :))

• PULSE---- det er ikke alle muslimer der er terrorister men de fleste terrorister er muslimer GOOD ONE.... Sad but true....

Og sådan som denne sag har udviklet sig bliver man jo mere og mere racist ( som om det var et skældsord...)

MSI K9N sli platinum
    AMD 3800+ x2
    Apack Zerotherm BTF95 cpu køler
    WD Caviar SE16 320 gb
    2*1 kingston value pc5300
    Asus EAH 3650 HDMI
    Samsung SH-S203B dvd brænder
    Toshiba HD DVD drev
    Acer 17" AL1714MS,8ms
    Logitech z 3e

• Pulse, jeg er ligeglad med hvorfor, men er det meningen at vi skal fortsætte med at kalde muslimer for terrorister?
    Er du klar over hvor mange terrorister der findes der ikke er muslimer?
    Tag et kig på Afrika, jo mange af dem er også muslimske krigsherrer/terrorister, men se på hvad der sker i f.eks. Uganda, det er da en fuldstændig kristen ekstremist, men er der nogen der kalder alle kristne for terrorister, neeej, er der nogen der ved hvad der sker dernede, neeej for vi vil jo hellere se på muslimske terrorister...
    At tillade sig at sige at islam = terrorisme, eller at alle terrorister er muslimer eller lign. er direkte pga. uvidenhed, Islamofobi, eller diverse andre grunde. Ja nogen synes måske det sjovt, nogen tror det passer, til det har jeg bare at sige at i burde undersøge sagen før i siger sådan noget vrøvl.

Fjolserne fra IT har været dernede i og spredt rygterne, de er og vil altid forblive tosser, tror du selv at det muslimske flertal i DK eller i resten af verden er enige med Abu Laban eller hans organisation? Neeej.
    Hvad mener du med det sidste? Du skal lige vide at jeg er dansker og er opvokset med den danske kultur!
    Hvis du snakker om Hamas, PFLP Fatah eller lign. så har du da ret i at det ligger til deres dagsorden at kæmpe/ terrorisere whatever.
    Men tror du selv at Palæstinas flertal vil sende deres barn/børn ud og kæmpe, tror du selv de selv vil opføre sig som vanvittige? Neeej.

Hvis nogen nu spørger noget lign. "jamen kig dog i medierne, de skøre muslimer laver da ikke andet end at skyde med ak'er i luften og hjernevasker deres børn/folk"

Ja, det gør de da, i medierne!
    Tag en tur til Palæstina og så vil du selv se at det er de radikale organisationer der står bag de ting, og ikke bare alle muslimer!

Og så til alle der synes at GizZza er en spade.
    GizZza har lov til at ytre sig, det giver ytringsfriheden ham lov til, han har lov til at have en mening, selvom vi ikke deler den, han behøver da ikke at synes at terrorisme er godt, bare fordi han synes at boykotten er god, Så kan jeg da også lige sige at jeg kender GizZza og han går IKKE ind for terrorisme!