WoW mods!

  • Hey!


    Jeg har nu efterhånden spillet WoW i en måned, og jeg synes jeg rigtig godt om det. Jeg spillet på Daggerspine og er night elf warrior lvl 28.


    Efter LAN her i weekenden har jeg set en masse nice WoW spillere og lagde mærke til, at de alle sad med forskellige mods, og at det da er meget praktisk!


    Jeg har kigget mig lidt om kring her på siden, og fandt en gammel tråd om det nævnte emne, men synes ikke jeg ifk noget ud af det.


    Kunne I ikke prøve at fortælle, hvad I bruger og skrive, hvor man henter det? Skriv også lige, hvad de gør hver i sær :) - Btw. ikke for mange forkortelser, da jeg jo stadig er ret så ny!


    Mvh
    RuneB

  • http://www.curse-gaming.com/mod.php er siden hvor du henter mods :D


    Selv bruger jeg en del mods, når jeg ellers spiller.


    Stunwatch - viser hvor lang tid der er tilbage af dit stun. utrolig praktisk some rogue da man kan time sine angreb meget bedre.


    spell alert - viser hvilken spell fjenden bruger før den rent faktisk er kastet. så man kan nå at gardere sig :D
    ScrollingCombatText - viser hvor meget damage du gør, om du dodger, misser osv. over dit hoved. du blir mere opmærksom på hvornår du kan bruge fx overpower. er virkelig dejlig. du kan altid se hvor meget dmg du får og tager.


    Og til sidst CTMod - Dette er et mod som giver dig en masse nye funktioner. det kan vise dit health og mana i %, og på dine party members. Du kan flytte rundt på dine bars, og en masse andet gejl. virkelig rar!


    Titan panel - en ekstra bar i toppen eller bunden, der viser hvor meget plads du har i dine bags, dine penge, koordinater og andet fis. ganske rar :D


    håber du kan bruge det til noget :9xo

  • Quote

    Originally posted by Asus3
    Er det sådan en slags Cheat (in the good way)?


    Fleste mods er lovlige da de er blevet lavet ud fra kode som allerede er i spillet.


    Ang. mods bruger jeg Nurfed UI med Titans og wardrobe. Mods jeg ikke kan leve uden. :D

  • Atlas:
    Kort over alle instances


    BuffAhoy:
    "Buff automat"


    CT RaidAssist:
    Dont raid without it!


    Decursive:
    Halv automatisk debuff remover!


    Gatherer:
    Husker hvor du har fundet herbs/minerals mm.


    HideArt:
    Fjerner de 2 gryphons nederst, xp bar mm.


    ItemRack:
    Gør det muligt at have flere fordefinerede "sæt" udstyr


    Jibsy WeaponSwitch:
    Skift mellem 2-hander og 1-hander + skjold med én knap


    Mobhealth2:
    Viser monsters health i antal hp


    Nymbias perl unitframes:
    Nye lækre unitframes


    Pickmail:
    Shift klik for at tage indholdet af en mail


    QT Reloaded:
    Slår automatisk quest tracker til når du samler et questitem op


    Quickloot:
    Placerer loot vindue ved mousecursor, og lukker automatisk tomt loot vindue


    Quick Mount Equip:
    Skifter automatisk til dit rideudstyr (f.eks. Boots med mithril spurs, carrot on a stick og gloves med riding skill enchant)


    Scrolling Combat Text:
    Viser dmg, spells mm. over hovedet på monstre.


    Titan Panel med div. udvidelser:
    Top og bund panel med div. informationer.


    Ved godt det er noget af en liste, men man bliver jo forvent med tiden! :D


    Alle kan findes på http://www.curse-gaming.com/mod.php

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Fleste mods er lovlige da de er blevet lavet ud fra kode som allerede er i spillet.


    Ang. mods bruger jeg Nurfed UI med Titans og wardrobe. Mods jeg ikke kan leve uden. :D


    Overlever heller ikk uden wardrobe :D en af de bedste addons jeg kender specielt for en warrior

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by CarStone


    Overlever heller ikk uden wardrobe :D en af de bedste addons jeg kender specielt for en warrior


    Warriors skulle have store bags til gear, lige som locks har det til shards. Jeg mener jeg har altid 3 set armor med mig, dps, fire resist og tank. Og snart også NR gear. :/

  • Quote

    Originally posted by DEEF


    Warriors skulle have store bags til gear, lige som locks har det til shards. Jeg mener jeg har altid 3 set armor med mig, dps, fire resist og tank. Og snart også NR gear. :/


    jep det lidt latterligt... flere forskellige sæt gear, og mer i banken :/ har næsten været "tvunget" til at købe 2 18slot bags

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Originally posted by dr-eskimo
    jeg har aoe gear - water making gear - crit gear - fire damage gear - frost gear -


    og hp gear - og lige også fuldt pimp gear...nå ja- magicrap




    Water making gear?
    ligefrem water making gear? :D

    1x ASUS Maximus IV Extreme-Z
    1x Intel® Core™ i7-2600K Processor @ 4.430 mhz - Corsair H60
    2x Gainward GeForce GTX 570 1280MB
    1x Corsair Vengeance™ DDR3 1600MHz 16GB CL9 Kit w/4x 4GB XMS3 modules
    1x Corsair TX V2 850W PSU

  • Funktionen der vælger støvler og trinkets der giver højere mount speed er da indbygget i spillet nu? Det bemærkede jeg sidste gang jeg installerede.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Originally posted by Berleburg
    Funktionen der vælger støvler og trinkets der giver højere mount speed er da indbygget i spillet nu? Det bemærkede jeg sidste gang jeg installerede.


    Er du sikker på det? Det må jeg lige undersøge når jeg kommer hjem!

  • ui.worldofwar.net - find ix recompolation


    alt havd du skal bruge, og så kan du tage de ting fra du ikke skal bruge til noget ... hvad jeg har gjort :)