K: 21 " CRT skærm

  • Kan være at jeg har en "liggende" om en uge's tid.. Som du sikkert kan få billigt.


    -Hvis jeg har, skal jeg så kontakte dig?

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by urbananen
    Kan være at jeg har en "liggende" om en uge's tid.. Som du sikkert kan få billigt.


    -Hvis jeg har, skal jeg så kontakte dig?


    Ja, tak - Tror min email står i min profil ... ellers retter jeg det lige :D



    Quote

    Originally posted by SilverShadow


    En Sony G500, 3 år gammel, fejler Intet, har Kvitt på den.


    hmmm et eller andet siger mig, at når den er 3 år gammel, så er der ikke ligefrem flere hundrede års levetid tilbage på den...

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!


  • Aner ikke hvor gammel min er, men det sikkert også der omkring.. Tror jeg.. :roller: . Og 3 år er da ingenting for en skærm.. De har temmelig mange års levetid på bagen er jeg sikker på.


    Og jeg kontakter dig bare når jeg ved om jeg skal af med den eller ej.. (I næste uge)

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Quote

    Originally posted by RoadRage
    jeg har en Samsung Syncmaster 1100DF der er ca 1,5 år.


    Har aldrig prøvet at købe noget herinde før, så i må lige rette mig hvis jeg kører en forkert stil eller noget :ph34r:


    Men!


    Hvad vil du have for den?

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Originally posted by urbananen


    Aner ikke hvor gammel min er, men det sikkert også der omkring.. Tror jeg.. :roller: . Og 3 år er da ingenting for en skærm.. De har temmelig mange års levetid på bagen er jeg sikker på.


    Og jeg kontakter dig bare når jeg ved om jeg skal af med den eller ej.. (I næste uge)


    Som urbananen også siger, så er 3 år altså ikke så slemt for en skærm, men det bestemmer du jo selv ;)


  • Jeg satte den til salg her: http://www.tweak.dk/forum/thre…&postid=656284#post656284
    Med hbo på 1300,-. dog har jeg fået fremskaffet en kvittering på den.


    Q6600 G0
    CELLSHOCK 4x1GB PC2-6400CL4
    ASUS Extreme Striker 680i
    2 x ASUS 8800GT
    2 x Raptor 37GB RAID 0
    X-FI Platinum


    Rettet en gang, sidst af RoadRage ().

  • Jeg kommer lige med lidt priser nogen af de rigtig gode 21" CRT'er, håber du kan bruge det til noget...


    Jeg ville anbefale dig at købe en eller to af følgende skærme:


    SONY CPD-E530 21" (Pris ca. 1.200 - 1.500,-)
    SONY CPD-G520 21" (Pris ca. 1.500 - 1.900,-)
    SONY GDM-G520 21" (Pris ca. 1.500 - 1.900,-)
    SONY GDM-F520 21" (Pris ca. 1.900 - 3.000,-)
    SONY GDM-FW900 24" (Pris ca. 2.500 - 3.500,-)


    En CPD-E530 er utrolig god til prisen og er meget nem at finde. Der er flere til salg på dba.dk
    Men vær varsom med bare at købe, for der skal tages forbehold for en masse ved køb af sådan en skærm. Men skriv endelig hvis du skulle få lyst til at prøve sådan en, så hjælper jeg gerne med at finde en..


    Ville dog ikke vælge en FW900 da det er en widescreen skærm, hvilket ikke er optimalt til spil. Derudover er FW900 ikke nær så god hvad angår spec og skarphed som f.eks. F520.


    Men det er sikkert at med en GDM-F520 eller GDM-FW900 får du dig en af verdens bedste skærme i utroligt flot design, der uden tvivl vil få folk til at kigge dig over nakken til Lan ;)


    Jeg har selv en 22" Hp p1230 som muligvis kunne komme blive sat til salg for billige penge. Den er lidt over et år gammel og er i perfekt stand. Der er stadig garanti på skærmen.
    Hp p1230 bruger samme Trinitron billederør som GDM-F520 hvilket gør at den har et utroligt skarpt billede og kan tage sindsyge opløsninger.


    Her er lidt spec på skrærmen:
    Model: Hp p1230
    pixel pitch: 0.24 mm
    Opløsninger:
    1600 x 1200 @ 117 Hz (100Hz)
    1280 x 1024 @ 137Hz (120Hz)
    2048 x 1536 @ 86 Hz (85Hz)


    Med denne skærm er der mulighed for tilslutning af to PC'er, hvor man så kan skifte med et enkelt tryk på en knap mellem de to PC'er.
    Derudover er der en knap så man hurtigt kan skifte mellem 3 kontrast indstillinger. Perfekt i en mørk bane i CS, eller hvis en hvid baggrund er for skarp/lys når man er på nettet.


    Jeg skal have 1.800,- for den, og den sælges kun ved afhentning.


    Mvh. Stefan Pedersen