Jeg kunne godt tænke mig at folk var bedre til at oplyse hvilket kamera de bruger, når de poster billeder!
Evt. skriv det i jeres signatur hvis i er flittige brugere af "Foto & Grafik"
God idé ikk
Jeg kunne godt tænke mig at folk var bedre til at oplyse hvilket kamera de bruger, når de poster billeder!
God idé ikk
QuoteOriginally posted by Mazie
God idé ikk
Brugte et oldgammel digital kamera fra 2001 tror jeg nok (Samsung Digimax 210) med 2.1 megapixels. Den er gået i stykker hvor man propper batterier ind, billedkvaliteten er noget skod og den er stor som en mursten. Men den lavede 800*600 billeder.. Lige til et tweak forum Nu bruger jeg Samsung A7
Har smidt et hvor der er brugt gammelt skod aldi kamera og det står ved billedet ellers er mine fra et 20D med forskellige objektiver.
Det er heldigvis ikke kameraet som tager de gode billeder, men manden bag. Hvilket mærke er ikke altid afgørende for kvaliteten. Men på de fleste HP hvor du kan indsende fotos angiver man også de omstændigheder det er taget under. Så- ideen er god nok!
Prøver det fremover....
Engangs Kamera
Har hermed fulgt opfordringen og redigeret signaturen.
QuoteOriginally posted by Bentzin
Har hermed fulgt opfordringen og redigeret signaturen.
Nu synes jeg næsten at du har ødelagt din sig. Det ser lidt for "hovsa, jeg glemte noget" ud
edit: stave bøffer
Jeg ønsker ikke at vide hvad i har af kamera her og nu, men smid det i jeres sig ligson Bent eller skriv det når i smider et indlæg...!
QuoteOriginally posted by Mazie
Jeg ønsker ikke at vide hvad i har af kamera her og nu, men smid det i jeres sig ligson Bent eller skriv det når i smider et indlæg...!
OK, fin idé. Signatur rettet...
Signatur er rettet her også