Oplysninger om kamera

• Jeg kunne godt tænke mig at folk var bedre til at oplyse hvilket kamera de bruger, når de poster billeder!

Evt. skriv det i jeres signatur hvis i er flittige brugere af "Foto & Grafik"

God idé ikk :D

Originally posted by Mazie
    Jeg kunne godt tænke mig at folk var bedre til at oplyse hvilket kamera de bruger, når de poster billeder!

Evt. skriv det i jeres signatur hvis i er flittige brugere af "Foto & Grafik"

God idé ikk :D

Brugte et oldgammel digital kamera fra 2001 tror jeg nok (Samsung Digimax 210) med 2.1 megapixels. Den er gået i stykker hvor man propper batterier ind, billedkvaliteten er noget skod og den er stor som en mursten. Men den lavede 800*600 billeder.. Lige til et tweak forum :D Nu bruger jeg Samsung A7 :9xo

• Har smidt et hvor der er brugt gammelt skod aldi kamera og det står ved billedet ellers er mine fra et 20D med forskellige objektiver.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det er heldigvis ikke kameraet som tager de gode billeder, men manden bag. Hvilket mærke er ikke altid afgørende for kvaliteten. Men på de fleste HP hvor du kan indsende fotos angiver man også de omstændigheder det er taget under. Så- ideen er god nok!
    Prøver det fremover....

[SIZE=7]MOBO: ASUS M2N-E
    4Gb. GEIL DDR2 ram * AMD Dual 3800+
    ASUS EN9600 GT
    MAXTOR 120 Gb / SAMSUNG SP 120 Gb SP1213C
    Logitech G5.10 optical laser inputs
    NEC DVD Writer
    1.32G/532 LAN[/SIZE]

• Signatur er rettet her også ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC