Døde links.

Snebilleder (Links rettet)
-
-
Originally posted by ZeroKill3r
Døde links.Virker fint her.
-
Ved ikke helt hvordan jeg forklarer det men:
Det sidste billide, kunne du tage et close up af sne´en hvor resten er lidt ud af focus, altså hvor resten bliver blurred.
-
Rigtig flotte billedere
-
Hmmm de er også døde her!?
-
Originally posted by Carsten_DK
Hmm. Er de også døde her?:
Forrige post, som ligger samme stedNej så kan jeg godt se dem...flotte billeder med fuglene der
-
jeg køre med firefox og de er døde her
-
IE her, og de virker helt fint.
-
Må jo øve mig med det nye kamera ;o)
. . . . . . . . .
Konstruktiv kritik modtages gerne.
Syn's det er 5 fede stemningsbilleder- men kan se, at jeg ikke er ene om, at holde kameraet helt lige.
Til det med auto og indstillinger - så er jeg, efter et år med næsten samme kamera, stadig på forsøgsstadiet. Efter jeg har fået 2Gb kort, så er der jo masser af plads. Så jeg tager en 5 forskellige billeder hver gang af samme motiv og ind imellem er det flere for at afprøve så meget som muligt.
Så er det jo bare spørgsmålet om, hvor mange jeg kan huske til næste gang.
Men hva' f... øvelse gør mester - Det bare et ? om hvornår. Nogle skal jo øve sig lidt mere en andre. -
Døde links her
I Firefox
-
FF her virker ikke
-
Ye, FF gider ikke vise billederne, men så dem dog i den nævnte tråd i stedet ...
Ser godt ud ... Kan godt lide billede nummer 3
-
Det kan man sikkert, men jeg ved endnu ikke hvordan ;o)
Er det ikke S2 IS du har?Hvis det er så kan du bruge en indstilling der hedder super macro.
Det gør du ved at vælge en indstilling oppe for oven hvor man selv kan styre lukketid etc.
Jeg bruger den der hedder P.
Så holder du macro knappen altså ved linsen inde indtil der kommer en blomst med et s indeni.
Så kan kameraet tage billeder så tæt på du ønsker.Det er virkelig god macro og jeg bruger detvirkelig tit.
I øvrigt et nice kamera du har anskaffet dig.
EDIT: Jeg kan virkelig godt lide billederne og billeder af sne i det hele taget.
-
Jeg bruger også Firefox, men de var også døde i IE tabs...
-
Døde, både med Firefox og IE
-
Ja, det drejer sig vel om at få forståelsen ind på rygraden, så man ved, hvordan man opnår de forskellige effekter...
Damn. Jeg synes ellers, jeg prøver at holde kameraet lige ;o)
Det synes jeg, også jeg gør - men det kommer nok en dag ellers må jeg evt. få PhotoShop til at rette mine fejl.
Links til billeder ? Har ingen problemer her, kan fint se billederne.
-
vildt snyd.. vil også ud og tage nogen snebilleder, men det har været så ringe vejr hernede, at jeg slet ik gad og prøve.. da det endelig gav blå himmel var sneen væk
-
Hehe. Det var altså også vildt snevejr, da jeg tog billederne.
Var helt nervøs, om kameraet kunne tåle at blive vådt??Nå, den overlevede denne gang ;o)
hehe.. mit er ik forsikret og det har trodsalt kostet omkring de 10.000 med den linse der sidder på, så jeg tør ik gå ud hvis det sneer hehe -
Holder også mit indendørs i sne men kigger da efter de 30k der skal til for et der kan klare det.
Det med at gøre baggrunden mere uskarp der skal du have blænden så langt op så muligt. Det vil sige F tallet skal være så lille som det kan. Så fokuserer du på noget tæt på og det langt bagud bliver uskarpt.
Til asgaard og andre har vist sagt det før men bank lige ind i hovedet jeres kamera kan ikke tage macro billeder slut finale punktum. Alt hvad i har der heder den slags er villedning og løgn og latin det er ikke macro.
Et rigtig macro objektiv koster det samme som de fleste af jeres kameraer eller mere endnu
-
Originally posted by _WHAT_
Holder også mit indendørs i sne men kigger da efter de 30k der skal til for et der kan klare det.Det med at gøre baggrunden mere uskarp der skal du have blænden så langt op så muligt. Det vil sige F tallet skal være så lille som det kan. Så fokuserer du på noget tæt på og det langt bagud bliver uskarpt.
Til asgaard og andre har vist sagt det før men bank lige ind i hovedet jeres kamera kan ikke tage macro billeder slut finale punktum. Alt hvad i har der heder den slags er villedning og løgn og latin det er ikke macro.
Et rigtig macro objektiv koster det samme som de fleste af jeres kameraer eller mere endnu
Det fungerer som jeg har brug for og jeg er meget tilfreds med det..