Hey.
Jeg søger det klip med amerikanere der prøver at placere Australien i Frankrig eller hvordan det er. Nogen der har link eller har det liggende?
Tak.
Hey.
Jeg søger det klip med amerikanere der prøver at placere Australien i Frankrig eller hvordan det er. Nogen der har link eller har det liggende?
Tak.
så det på http://www.fjolletobak.dk for ikke særlig lang tid siden, kigger lige efter det.
Kan du huske navnet på klippet? Der er 37 sider med klip.
Du snakker om det klip, hvor nogen går rundt i gaderne, og spørger hvem der skal bombes næste gang? Så skal de sætte flagene på landet, og sjovt nok har værterne flyttet rundt på navnene til nationerne.
Hvis der er den, hedder klippet "americastupid".
De sætter Nordkorea i Australien.
QuoteOriginally posted by Slammand
Du snakker om det klip, hvor nogen går rundt i gaderne, og spørger hvem der skal bombes næste gang? Så skal de sætte flagene på landet, og sjovt nok har værterne flyttet rundt på navnene til nationerne.
Hvis der er den, hedder klippet "americastupid".
De sætter Nordkorea i Australien.
Det er da frankrig i Austalien? så vidt jeg husker
Ja, det er det, men der er intet om det på hverken Google eller på den linkede side.
Man kan da heller ikke tage dig med nogle steder..
QuoteOriginally posted by Hayes
Man kan da heller ikke tage dig med nogle steder..
Man kan da ikke gøre andet end at grine af de mennesker... Hvorfor skal frankrig og italien bombes synder og sammen? ... Man skulle tro de ikke lærte noget i skolen.
God damn de er dumme!
Har de ikke også skrevet South Korea osv. nede ved australien?
Jeg kan næsten ikke tro det er rigtigt.
QuoteOriginally posted by Butcher
Jeg kan næsten ikke tro det er rigtigt.
Jo da, det er skam rigtigt- at de i verdens mest betydningsfulde land, ved de intet om Danmark! Da jeg var derovre for en del år siden, opstod en diskussion om at Stockholm var vores hoved stad, og senere at den lille havfrue i Kbh, lå på en ø ud for Hollands kyst.
USA er en rig nation på mange områder, men kundskabsmæssigt er vi dem LANGT overlegne; selv i 4. klasse ved eleverne mere en en gennemsnits Amerikaner !! Så vær gllad for at du lever i et godt og veloplyst samfund.... trods alt....
Hvor er det egentlig sørgeligt . Det burde være dem der fik lavet skolesystemet om, ikke Danmark ..
QuoteOriginally posted by Legolas
Jo da, det er skam rigtigt- at de i verdens mest betydningsfulde land, ved de intet om Danmark! Da jeg var derovre for en del år siden, opstod en diskussion om at Stockholm var vores hoved stad, og senere at den lille havfrue i Kbh, lå på en ø ud for Hollands kyst.
USA er en rig nation på mange områder, men kundskabsmæssigt er vi dem LANGT overlegne; selv i 4. klasse ved eleverne mere en en gennemsnits Amerikaner !!Så vær gllad for at du lever i et godt og veloplyst samfund.... trods alt....
Jeg er da godt klar over, at de ikke ved ret meget om geografi, og at mange ikke kender noget til Danmark.
Men der fra og så til ikke at vide hvor et helt kontinent, som f.eks. Australien ligger, er sygt!
De er da ikke for kloge
Thx Hayes.
Amerikanere, er bare generelt dumme!!
Hvis de havde sat et skilt hvor deer stod IRAn på i USA, ville de sq have placeret flaget der!!
De tænker sku ikke på andre end sig selv!!
DoGK
QuoteOriginally posted by DGK TheHppChickn
Hvis de havde sat et skilt hvor deer stod IRAn på i USA, ville de sq have placeret flaget der!!
DoGK
Lige den der tror jeg nu ikke helt på...