Vi ska forresten ha udnævnt en diplomat i alliancen.. Nogle frivillige?
Personen ska snakke alliancer imellem, om f.eks. eventuelle nye allierede og bliver personen der snakker med folk der angriber medlemmer
Personen ska snakke alliancer imellem, om f.eks. eventuelle nye allierede og bliver personen der snakker med folk der angriber medlemmer
Tjaa, ikk sikker på hva det indebære men er da klar på at "stille op"
Har da snakket med en eller 2 der angreb andre fra alliancen..
EDIT: Ansøgning trukket ![]()
Du er skrevet op til opgaven, men du er også løjtnant, så må du vælge ![]()
Edit: Marquis gjorde mig lige opmærksom på at diplomaten SKAL være at kontakte på mIRC!
QuoteOriginally posted by KarGa
Du er skrevet op til opgaven, men du er også løjtnant, så må du vælge
Edit: Marquis gjorde mig lige opmærksom på at diplomaten SKAL være at kontakte på mIRC!
Hehe løjtnant og diplomat...hva forskellen ?:P
Har forklaret juice det over mirc, men til jer andre: En løjtnant er med til at bestemme tiltag i alliancen og har mulighed for at acceptere ansøgninger
Jeg vil rigtig gerne være diplomat:) Jeg tror i vil finde mig meget diplomatisk anlagt:D
Hehe du er hermed noteret til opgaven
Juice hoppede fra da han hørte hva det indebar ![]()
QuoteDisplay MoreOriginally posted by KarGa
Du ka se om han er online i øjeblikket eller har været det de seneste X minutter i galakse oversigten.. Der er et (*) ud for hans navn hvis han er online lige nu...
Men det er smartest ikk at angribe brugere der er online... Enten råber de vagt i gevær i deres alliance eller også bruger de bare alle deres resourcer
Btw .DW. ska skånes.. Glemte jeg lige at sige
En vens alliance.. De er 3 medlemmer
Okay, så er han online. Kan også se at han har brugt nogle ressourcer siden angrebet. Han er ikke medlem af en alliance, for så havde jeg ikke angrebet ham - angriber ikke andre alliancen inden vi bliver enige om det i vores ![]()
Hehe du er hermed noteret til opgavenJuice hoppede fra da han hørte hva det indebar
Hov hov så lyder jeg som en kujon ![]()
Valgte at beholde min nuværende stilling da jeg mener jeg er bedre til det.
Ska du jo sige ![]()
Edit: Det her ka jeg godt sige, da han er afk lige nu - så shhh ![]()
Så har jeg endelig fået gang i min første Koloni, det samme om igen ![]()
QuoteOriginally posted by Ganda
Så har jeg endelig fået gang i min første Koloni, det samme om igen
Er i gang med at spare op til den.. Squ en dyr satan sådan et koloniskib!
Men tror man får pænt mange resourcer ud af det
jeg har ikk hørt noget fra ham der angreb fru sjov... Men jeg vil mene vi skal give ham til enten kl 8 imorgen tidlig eller kl 15 før vi angriber! Og uanset hvad jeg vil være diplomat:D
Kunne da godt blive diplomat hvis det er... Dog er der flere dage om ugen hvor jeg ikke er hjemme mellem 08:00-22:00 pga skole og arbejde, så tror at Flowing lil vil være bedre til det. Desuden har jeg også min løjtnanspost, så andre skulle have lov at komme på banen. Men som en nødløsning, står jeg klar.
QuoteOriginally posted by Zlinky
Kunne da godt blive diplomat hvis det er... Dog er der flere dage om ugen hvor jeg ikke er hjemme mellem 08:00-22:00 pga skole og arbejde, så tror at Flowing lil vil være bedre til det. Desuden har jeg også min løjtnanspost, så andre skulle have lov at komme på banen. Men som en nødløsning, står jeg klar.
jamen, jeg kan da godt tage over din løjtnanspost, hvis det var noget Karga gik med på?
QuoteOriginally posted by CrazYhanDi
jamen, jeg kan da godt tage over din løjtnanspost, hvis det var noget Karga gik med på?
Nej nej
Ikke sagt at jeg ville af med den, bare HVIS det nu endelig var... men indtil videre ser det jo ud til at Flowinglil gerne vil. ![]()
Hehe...! Okay så ;D
Man kunne jo aldrig vide? ;P
Jeg er hjemme en god del tid om ugen så jeg har en masse tid til sådan noget.... Også har jeg en lille drøm om at blive politiker så er det her jo et godt sted at starte:D
EDIT: Også synes jeg det er spænende at overtale folk til at lade vær med at anrgibe osv.
Kan vi ikke have en 2. Diplomat eller diplomat suppleant?
Så melder jeg mig på ![]()