Ogame

• Er i frisk på at komme med til denne planet:

Råstoffer på Nerufta [2:381:9] den 01-30 18:53:29
    Metal: 58871 Krystal: 28801
    Deuterium: 12166 Energi: 1047
    Flåder
    Lille Transporter 1 Lille Jæger 4
    Stor Jæger 1 Solarsatellit 5
    Forsvarsanlæg
    Raketkanon 3 Lille Laserkanon 4
    Bygninger
    Metalmine 11 Krystalmine 12
    Deuteriumsyntetiserer 7 Solkraftværk 13
    Fusionskraftværk 1 Robotfabrik 3
    Rumskibsværft 5 Metallager 1
    Forskningslaboratorium 4
    Forskning
    Computerteknik 2 Våbenteknik 1
    Rumskibspansring 3 Energiteknik 4
    Forbrændingssystem 3 Impulssystemer 3
    Laserteknik 5 Ionteknik 2
    Chance på spionageforsvar:0%

Jeg har lige fået min flåde hjem, så sender:
    10 lille transporter, 7 lille jægere og 6 store jægere afsted lige om snart... :)

EDIT: Så er jeg taget afsted, dog med alle 12 transportere jeg har. Når frem kl 20:53:32

• Hey!

Jeg har været på ogame et stykke tid, og har en kaldet andiboy på nakken hele tiden. Virkelig irriterende, men der er inta at gøre. ;(

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

Originally posted by momonoa
    Hey!

Jeg har været på ogame et stykke tid, og har en kaldet andiboy på nakken hele tiden. Virkelig irriterende, men der er inta at gøre. ;(

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med ham andiboy... Han er markeret som stærk spiller for mig. :(

EDIT: Kan du ikke bare bruge dine ressourcer lige så stærk som du får dem...? Det plejer jeg at gøre, for så er der ikke nogen der er interesseret i at raide mig...

Originally posted by Frankovic

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med ham andiboy... Han er markeret som stærk spiller for mig. :(

Gør inta noget. Han er bare mucha irriterende...
    Han har angrebet mig 5 gange snart, og vundet de fleste gange.
    Do'h!!

“Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid.”
    - Albert Einstein

Originally posted by KarGa
    Tjek forummet og snak med HejFraMig om det
    Edit: Hvis han har gjort det mere end 3 gange på en dag, så er det direkte mod reglerne ;)

Prøver at snakke med HejFraMig så.
    Han gør det aldrig mere end en gang om dagen, men alligevel. Han smadre mig hver gang. :boxed:

- Albert Einstein

• Karga... Vil du være med til et angreb på ham jeg skrev om tidligere...? Vi var igang med at forhandle, men så svarer han lige pludselig ikke længere...
    Der er 30 min til inbound, men har har bygget en lille smule flere lille laserkanonen, så kommer til at miste nogle fly. Dog siger simulatoren 100% chance for en sejr til mig, men hvis vi samlede vores flåder kunne vi jo undgå at miste nogle fly... :)

Karga... Vil du være med til et angreb på ham jeg skrev om tidligere...? Vi var igang med at forhandle, men så svarer han lige pludselig ikke længere...
    Der er 30 min til inbound, men har har bygget en lille smule flere lille laserkanonen, så kommer til at miste nogle fly. Dog siger simulatoren 100% chance for en sejr til mig, men hvis vi samlede vores flåder kunne vi jo undgå at miste nogle fly... :)

Jeg er lige på togt med Marquis i øjeblikket, men er frisk bagefter ;)

Originally posted by shahid_2dk
    Hmm lidt flåde er set i nærheden af mig fra 1.84.4

Home of the et eller andet.
    Regnede serøst ikke med angreb så tidligt, men bare lad ham komme an :evil:

Hint, du er bare blevet spioneret ;) Hehe

Jeg er lige på togt med Marquis i øjeblikket, men er frisk bagefter ;)

Okay... Jeg fortsætter bare så. Rammer om 15 min og simulatoren (http://www2.drago-sim.com/index.php) siger at der er 100% chance for at vinde. Dog vil jeg højst sandsynlig miste 5 transporete og 3 lille jægere...

Hvis dig og Marquis så bare at lyst til at raide ham senere osse, så kan vi lige holde ham nede, så han ikke lige pludselig angriber os. For han har godt nok mange ressourcer at bygge for :D

Originally posted by shahid_2dk
    nå hehe ok, så det cool.

Har indtil videre kun 2 forsvarrakketter og 2 små laserkanoner :crazyeyes: :razz:

Skriv lige om jeres flåder folkens, hvad har I? :D

Jeg prøver at holde min status opdateret inde på Juice's forum. Der er en tråde om hvilke flåder vi har. :)

Okay... Jeg fortsætter bare så. Rammer om 15 min og simulatoren (http://www2.drago-sim.com/index.php) siger at der er 100% chance for at vinde. Dog vil jeg højst sandsynlig miste 5 transporete og 3 lille jægere...

Hvis dig og Marquis så bare at lyst til at raide ham senere osse, så kan vi lige holde ham nede, så han ikke lige pludselig angriber os. For han har godt nok mange ressourcer at bygge for :D

Er han online?

Originally posted by KarGa
    Er han online?

Tror måske han gik offline, for har skrevet en del beskeder til ham nu, og han har ikke svaret. Han er også stoppet med at bygge forsvar.
    Jeg mistede 4 små transportere og 1 lille jæger. Til gengæld vandt jeg 17334 metal, 17334 krystal og 6231 deuterium.
    Han mistede 1 lille transport, 4 små jægere, 1 stor jæger, 5 solsatelitter og 1 lille laserkanon.
    Her er status efter kampen for ham:

Råstoffer på Nerufta [2:381:9] den 01-30 20:56:57
    Metal: 37512 Krystal: 20987
    Deuterium: 6240 Energi: 897
    Flåder
    Forsvarsanlæg
    Raketkanon 3 Lille Laserkanon 7
    Bygninger
    Metalmine 11 Krystalmine 12
    Deuteriumsyntetiserer 7 Solkraftværk 13
    Fusionskraftværk 1 Robotfabrik 3
    Rumskibsværft 5 Metallager 1
    Forskningslaboratorium 4
    Forskning
    Computerteknik 2 Våbenteknik 1
    Rumskibspansring 3 Energiteknik 4
    Forbrændingssystem 3 Impulssystemer 3
    Laserteknik 5 Ionteknik 2
    Chance på spionageforsvar:0%
    Så det er bare på med vanten og efter ham igen :boxing:

• Du ka se om han er online i øjeblikket eller har været det de seneste X minutter i galakse oversigten.. Der er et (*) ud for hans navn hvis han er online lige nu...

Men det er smartest ikk at angribe brugere der er online... Enten råber de vagt i gevær i deres alliance eller også bruger de bare alle deres resourcer :rolleyes:

Btw .DW. ska skånes.. Glemte jeg lige at sige

En vens alliance.. De er 3 medlemmer

Originally posted by Sethos
    Er det muligt at komme med i Tweak's Alliance?

( Planet "Ranzik" (Rancore) )

Du ansøger bare ;)

TS / The Stronghold

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2