Ogame

  • Quote

    Originally posted by TrigCy
    Har lige besøgt Dwazur [1:275:6] :D
    og fik 1683 metal, 1683 krystal og 1683 deuterium ud af det :evil:
    min flåde er tilbage igen om små to timer...



    Nice...mine 3 jægere ankommer til den planet om 2 timer og 15min ;)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Mangler lige lidt gode råd her...


    Har:


    Bygninger
    Metal lvl 9
    Krystal lvl 9
    Deuterium lvl 6
    solkraft lvl 11


    robot lvl 2
    skibsvaerk lvl 3
    forskning lvl 2


    Forskning
    computer lvl 1
    energitek. lvl 2
    forbraend. lvl 1
    laser lvl 2


    Ressourcer
    metal 400
    krystal 600
    deuterium 250


    Jeg vil gerne have mere lvl miner, men saa skal jeg bruger energi. Skal jeg satse paa energiteknik 3 og saa fusionkraft eller bare spare op til naeste solkraft?


    EDIT: Har 1 lille jaeger, men bygger flere saa jeg kan vaere med til at raide naar jeg lige har faaet lidt flere miner ;)


  • Da jeg kom til lvl 11 i solkrafværk, fyrede jeg 3 solarsatterlitter ud. De gir i alt 150 energi, og derefter sparede jeg så op til lvl 12 solværk. Dog er ulempen jo så ved sattelitterne at de kan blive smadret. Mht til fusionskraft, så ved jeg ikke. Prøv at kigge i det officielle forum og se hvad folk siger om det.

  • Det er ikke specielt godt med Fusionskraft.
    Det koster en del deuterium(lvl 3 koster 40 deuterium og giver 199 lys) samt det meget hurtigt bliver dyrt.
    Ville gå efter solkraftværket eller satelitter.

    Phenom II X2-555BE -> X4-955BE @ 3.8Ghz - Asus M4A79XTD - 2x2GB Kingston PC1600 - Radeon 5770


    OGame lagger ikke længere.... wohoo

  • Quote

    Originally posted by TNT
    Har sendt en ansøgning ;)


    Et lille forslag:


    Det kunne måske være sjovt hvis vi fik en Teamspeak server op at køre på et tidspunkt ??


    Nu er det jo ikke ligefrem et spil der er værd at sidde og game i flere timer om dagen :T.


    Tjekker højst 3 gange om dagen.


    Synes det er fuldstændigt fint med forummet vi har fået på http://www.juice.hotserv.dk

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 2 gange, sidst af RAC ().

  • Quote

    Originally posted by TNT
    Har sendt en ansøgning ;)


    Et lille forslag:


    Det kunne måske være sjovt hvis vi fik en Teamspeak server op at køre på et tidspunkt ??


    Til hva dog?



    Tar jo pænt lang tid dette spil? så der er ikk rigtig noget "action" der kræver at vi ka snakke? eller ...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Jeg har det sat sådan op at jeg har mit fusionskraftværk på 0 gerne hele tiden.. Kun i tilfælde af at jeg blir angrebet og min satelitter blir smadret vil jeg tænde for det


    Eller hvis jeg über meget har brug for metal eller krystal og ikk har strøm nok af en eller anden grund

  • Quote

    Originally posted by Marquis


    Da jeg kom til lvl 11 i solkrafværk, fyrede jeg 3 solarsatterlitter ud. De gir i alt 150 energi, og derefter sparede jeg så op til lvl 12 solværk. Dog er ulempen jo så ved sattelitterne at de kan blive smadret. Mht til fusionskraft, så ved jeg ikke. Prøv at kigge i det officielle forum og se hvad folk siger om det.


    Takker... I forummet fandt jeg ud af at man kan klikke paa navnene inde i teknologi siden... saa kommer der en masse info frem

  • Ja nok rigtig nok.


    Regnede bare med at hvis vi skulle i en kæmpe kamp en dag så ville det være meget rart at have.


    Er også med på det andet forum nu..


    Edit:
    Yes om en time starter jeg med at bygge min første Stor laserkanon :finger:


    Derefter spare jeg op til 2 stk. Stor Jæger vil lige finde ud af om man kan bygge 2 stk på 48 min.


  • Nej det var min fejl, en meget vigtigt detalje jeg ikke lige fik nævnt :oops:


    Arh træls at det deuterium ting tager så lang tid om at producere, har kun level 7 i den.
    Kom til at tænke på .. Har læst lidt i forum om hvad "Rapid Fire" betyder, men forstår det altså ikke specielt godt. Er der en af jer der har en god forklaring på hvad det betyder, bare grundlæggende. :)


  • Nu har 2 gange prøvet og skrive at jeg syntes vi skal lave en ny side. men den vil ikk lægge mit indlæg ind! :( Men jeg skrev at jeg syntes vi skal have en ny side, der skal højest være 3-4 forums og jeg vil gerne forslå burning board som tweak også har! Tweaks design er jo dejlig nemt og det er jo det vi er vant til!

  • Rapid fire:
    Det angiver chancen for at et skib kan skyde igen


    Jo højere tal, jo større chance for at skibets system kan nå at sigte og skyde igen


    To sek, så finder jeg link til en meget forklarende tråd, med formler og jeg ska komme efter dig :P