Ogame

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Svaret er: Niks :)


    Ah det passer nu ikke.
    Jeg plyndrer da masser af resourcer fra alle mulige fjolser med mine transportere.


    En af dine flåder ( Lille Transporter:2 ) kommer tilbage fra 1:54:11 til fhqwhgads [1:57:9] . Din flåde afleverer 4113 metal,1004 krystal og 69 deuterium

  • Metalmine (Level 9)
    Krystalmine (Level 10)
    Deuteriumsyntetiserer (Level 8 )
    Solkraftværk (Level 10)
    Fusionskraftværk (Level 3)
    Robotfabrik (Level 2)
    Rumskibsværft (Level 3)
    Forskningslaboratorium (Level 2)
    Energiteknik (Level 3)
    Forbrændingssystem (Level 1)
    Laserteknik (Level 1)
    Impulssystemer (Level 1)
    Solarsatellit (1 tilstede)
    Raketkanon (1 tilstede)


    Går hurtigst muligt efter at bygge et koloniskib så jeg kan få miner(mange;)) på andre planeter og så ellers bygge krydsere for at hjælpe til i den intergalaktiske alliance for tweak! :boxing:

    Phenom II X2-555BE -> X4-955BE @ 3.8Ghz - Asus M4A79XTD - 2x2GB Kingston PC1600 - Radeon 5770


    OGame lagger ikke længere.... wohoo

    Rettet en gang, sidst af Martin_R ().

  • Quote

    Originally posted by KarGa


    Sikker på det ikk er fordi du mangler strøm? :))
    Btw det hedder stadig deuteriumsyntesiser - Det er ikk et hjertegenoplivningsapparat jo ;)


    Nej læste det lige inde i deres forum, venter lige med at få mere lvl i den der deumterantitums halløjsa sfinks.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Zlinky
    Når man har nogle ressourcer til at flyde omkring ens planet, hvordan indsamler man dem så? :D


    Det ska du bruge en "recycler" til... :)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Er der ikke en af jer der har koordinaterne på en eller anden planet som der trænger til et hurtigt "loot". Kunne godt bruge noget krystal nemli' :P Man kunne godt bruge transporter til at raide med ikke ?


    Sad faktisk og overvejede at spørge om det samme.
    Måske man skulle bygge en transporter ;)

  • Quote

    Originally posted by shahid_2dk


    Sad faktisk og overvejede at spørge om det samme.
    Måske man skulle bygge en transporter ;)


    Eventuelt lige et par jæger eller 10 for en sikkerhedsskyld.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Originally posted by Marquis
    Er der ikke en af jer der har koordinaterne på en eller anden planet som der trænger til et hurtigt "loot". Kunne godt bruge noget krystal nemli' :P Man kunne godt bruge transporter til at raide med ikke ?


    Så længe han ikke er i en stor alliance kan vi sq bare afpresse ham.

  • Quote

    Originally posted by KarGa
    Marquis, go ahead :P Det ville da faktisk være morsomt :))


    Så ka vi også få vores navn derud ;)


    Okay. Er der nogen der er med på mit forslag ? :D Evt. hvis der var nogen der havde en spionsonde, eller hvad de hedder, som de ville "låne" ud til at få de sidste detaljer med, når / hvis nogen finder en planet som ser ud til at være ubeskyttet.

  • Metalmine (Level 11)
    Krystalmine (Level 11)
    Deuteriumsyntetiserer (Level 6)
    Solkraftværk (Level 13)
    Robotfabrik (Level 4)
    Rumskibsværft (Level 3)
    Forskningslaboratorium (Level 4)


    Spionageteknik (Level 2)
    Computerteknik (Level 2)
    Rumskibspansring (Level 1)
    Energiteknik (Level 3)
    Forbrændingssystem (Level 2)
    Impulssystemer (Level 1)
    Laserteknik (Level 5)


    Raketkanon (5 tilstede)
    Lille Laserkanon (7 tilstede)


    Og arbejder pt. på at få teknologierne til en krydser :D

  • Jeg tager på en miniferie fra klokken 5 torsdag morgen, så nu må i passe godt på mig ;)


    Er der noget man skal gøre inden man tager afsted? Mener jeg har set et ferie-mode inde i indstillinger, men ved ikke helt hvad det gør, eller om det er nødvendigt.